تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آماده باش نیروها و ماشین آلات راهداری در پی هشدار وقوع سیل

  • کد خبر : 57095
  • 05 فروردین 1398 - 18:09

به گزارش جمهوریت ; مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آماده باش همه نیروهای عملیاتی راهداری استان گفت: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست. غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هشدارها در خصوص […]

به گزارش جمهوریت ;

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به آماده باش همه نیروهای عملیاتی راهداری استان گفت: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هشدارها در خصوص وقوع سیلاب و آغاز بازندگی در استان اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه همه راه‌های استان باز است و مشکلی برای تردد در محورهای خوزستان نیست.

وی افزود: همه نیروهای عملیاتی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان در محورهای مواصلاتی استان و به ویژه در مسیرهایی که خطر سیلاب وجود دارد مستقر هستند.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ اکیپ، ۴۰۰ نفر نیروی انسانی و ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در همه محورهای استان مستقر و در حالت آماده باش و خدمت رسانی هستند.

بهرامی نیا عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام گرفته در خصوص بارش باران و وقوع سیلاب به ویژه در مناطق شمالی استان، همه نیروها در حالت آماده باش و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.
 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=57095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰