تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی شیائومی؛ شارژ باتری گوشی تنها در ۱۷ دقیقه!

  • کد خبر : 57573
  • 06 فروردین 1398 - 16:35
فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی شیائومی؛ شارژ باتری گوشی تنها در ۱۷ دقیقه!

به گزارش جمهوریت ; به تازگی کمپانی شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی خود پرده برداشت که می‌توان با آن، یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را تنها در عرض ۱۷ دقیقه، از صفر تا صد شارژ کرد. زمانی بود که کمپانی‌های چینی تنها قادر به کپی‌برداری از غول‌های تکنولوژی غربی بودند. اما در چند […]

به گزارش جمهوریت ;

به تازگی کمپانی شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی خود پرده برداشت که می‌توان با آن، یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را تنها در عرض ۱۷ دقیقه، از صفر تا صد شارژ کرد.

زمانی بود که کمپانی‌های چینی تنها قادر به کپی‌برداری از غول‌های تکنولوژی غربی بودند. اما در چند سال گذشته، هواوی و شیائومی بدعت‌گذار برخی ویژگی‌های نوآورانه شدند که امروزه در گوشی های هوشمند می‌بینیم. تازه‌ترین مصداق این موضوع هم، فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی شیائومی است. اخیرا «لین بین» موسس و رئیس کمپانی با گذاشتن یک پست در شبکه اجتماعی ویبو، از این دستاورد خبر داد.

به لطف این تکنولوژی، شارژ کامل یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰mAh، تنها در ۱۷ دقیقه ممکن خواهد بود؛ یعنی تقریبا دوبرابر سریع‌تر از SuperVOOC کمپانی اوپو که در حال حاضر، سریع‌ترین تکنولوژی شارژ موجود در بازار برای گوشی های هوشمند است.

کمپانی چینی این موضوع را به شکل تصویری هم اثبات کرد و در یک ویدیو نشان داد که در زمان مشابه، فناوری SuperVOOC اوپو درصد شارژ را به ۶۵ می‌رساند و نه بیشتر. شیائومی در این ویدیو، تکنولوژی جدید شارژ سریع خود را سوپر شارژ توربو (Super Charge Turbo) نامید.

فناوری شارژ سریع 100 واتی شیائومی

متاسفانه فعلا اطلاعات دیگری درباره این تکنولوژی وجود ندارد و سوال بزرگ این است که آیا در آینده نزدیک، وارد گوشی های هوشمند خواهد شد یا خیر؟ ما هنوز جانشین واقعی می میکس ۳ را ملاقات نکرده‌ایم (البته به جز یک نسخه ۵G)؛ پس این احتمال وجود دارد که می میکس ۴ شیائومی، نخستین گوشی سازگار با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی باشد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=57573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰