تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

پیش فروش هواوی پی ۳۰ در چین تا ۱۰ برابر بیشتر از هواوی پی ۲۰ است

  • کد خبر : 58482
  • 08 فروردین 1398 - 22:34
پیش فروش هواوی پی ۳۰ در چین تا ۱۰ برابر بیشتر از هواوی پی ۲۰ است

به گزارش جمهوریت ; پیش فروش هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) در چین رکورد زده است. یک خرده فروشی می‌گوید گوشی های خانواده هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو ده برابر خانواده هواوی پی ۲۰ پیش فروش شده‌اند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موفقیت هواوی پی ۳۰ بیشتر صحبت […]

به گزارش جمهوریت ;

پیش فروش هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) در چین رکورد زده است. یک خرده فروشی می‌گوید گوشی های خانواده هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو ده برابر خانواده هواوی پی ۲۰ پیش فروش شده‌اند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موفقیت هواوی پی ۳۰ بیشتر صحبت کنیم.

گوشی های خانواده هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو پس از مدت‌ها رسما معرفی و عرضه شدند و ظاهرا رکورد تازه‌ای را در چین ثبت کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی ٬Tmallپیش فروش هواوی پی ۳۰ ده برابر نسل گذشته‌ی خود٬ هواوی پی ۲۰ بوده است!

هواوی پی ۳۰ پرو در مقابل هواوی پی ۲۰ پرو


رکورد بیشترین پیش فروش تا پیش از این در اختیار دو عضو خانواده پی ۲۰ بود٬ اما حالا آن توسط خانواده پی ۳۰ تصاحب شده است. در حقیقت تمام موجودی مدل پرو این خانواده تنها در عرض ۵ دقیقه پیش فروش شد. هرچند هنوز قیمت رسمی این دو دیوایس اعلام نشده٬ اما مشتریان چینی بدون در نظر گرفتن این قضیه اقدام به پیش خرید آن‌ها کرده‌اند!

با این حال آمار منتشر شده تنها توسط یک خرده فروشی در چین منتشر شده است٬ بنابراین احتمالا متوسط آمار کمتر خواهد بود. اما هرچه که هست٬ واضح است که دو گوشی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو فروش به مراتب بیشتری را نسبت به نسل گذشته‌ی خود تجربه خواهند کرد و آینده‌ی خوبی در انتظارشان است.

نظر شما درباره این موفقیت هواوی چیست؟ فکر می کنید برای مثال هواوی پی ۳۰ پرو چقدر بهتر از هواوی پی ۲۰ پرو است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=58482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰