تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

شماتیک آیفون ۱۱ (iPhone 11) لو رفت

  • کد خبر : 58891
  • 09 فروردین 1398 - 19:34
شماتیک آیفون ۱۱ (iPhone 11) لو رفت

به گزارش جمهوریت ; با انتظار این خبر به نظر می رسد خوشحال‌ترین آدم روی زمین را می توان استیو دانست که حدود سه ماه پیش اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را منتشر کرد. این دستگاه دوربین سه گانه را با طراحی یکتا و متفاوت ارایه خواهد کرد و این شماتیک […]

به گزارش جمهوریت ;

با انتظار این خبر به نظر می رسد خوشحال‌ترین آدم روی زمین را می توان استیو دانست که حدود سه ماه پیش اولین رندر جدی آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه را منتشر کرد. این دستگاه دوربین سه گانه را با طراحی یکتا و متفاوت ارایه خواهد کرد و این شماتیک آیفون ۱۱ (iPhone 11) که جدیدا لو رفته است این را به ما می گوید. در ادامع با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

به تازگی تصویری شماتیک مربوط به فرایند تولید گوشی آیفون منتشر شده که به ادعای کارشناسان، می تواند نخستین اطلاعات موثق را در مورد آیفون های ۲۰۱۹ در اختیار ما قرار دهد.

این شماتیک جدید نمایی از یک گوشی با اندازه ای شبیه آیفون های ۲۰۱۸ را نشان می دهد که اطلاعات مربوط به نقاط جوش روی شاسی فلزی را در خود دارد. مهم ترین نکته ای که از این عکس می توان برداشت کرد، بریدگی های پشت بدنه است که ساختار متفاوتی با گوشی های امسال را نشان می دهد. در این شاسی جدید سه بریدگی گرد دیده می شود که احتمالاً به سه ماژول دوربین مربوط است.

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

انتشار دهنده ناشناس این تصویر که به «مستر وایت» معروف است و سابقه نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات محصولات اپل دارد، اطلاعات فوق را مربوط به گوشی آیفون XI می داند اما جزئیات دیگری ارائه نکرده است، ضمن اینکه هیچ راهی برای تأیید صحت و اصالت این عکس هم وجود ندارد. با این حال چندی پیش رندری از آیفون ۱۱ با دوربین سه گانه در ماژول مربعی منتشر شد که با عکس امروز مطابقت دارد. دو بریدگی مربعی شکل در بالای بدنه هم به احتمال زیاد جایگاه فلاش و میکروفون یا حسگرهای ToF هستند.

با توجه به روند کنونی گوشی های پرچمدار در دنیای موبایل به نظر می رسد اپل هم مانند شرکت های دیگر به دوربین های پیشرفته ToF یا زمان پرواز برای کاربردهای حرفه ای واقعیت افزوده یا ثبت پرتره های دقیق تر روی بیاورد. البته فناوری های عمق سنجی در آیفون های کنونی هم وجود دارند اما بر اساس هوش مصنوعی یا لنز ثانویه عمل می کنند.

واضح است که هیچ راهی برای تأیید اصالت این تصویر در اختیار نداریم، اما اپل طی چند سال اخیر از سیاست های سختگیرانه خود دور شده و خواسته یا ناخواسته، اطلاعات نسبتاً کاملی از محصولاتش را پیش از رونمایی رسمی در اختیار رسانه ها قرار می دهد. بنابراین بعید نیست که چنین وضعیتی را برای آیفون های ۲۰۱۹ هم شاهد باشیم.

نظر شما درباره این شماتیک چیست؟ به هر حال کم کم باید شاهد شایعات بیشتری از آیفون ۱۱ باشیم و طراحی کلی دستگاه تا قبل از پایان بهار احتمالا کاملا لو برود. نظر شما درباره چینش دوربین سه گانه iPhone 11 چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=58891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰