تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو مشخص شد: خیلی خوب

  • کد خبر : 59753
  • 12 فروردین 1398 - 1:34
عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو مشخص شد: خیلی خوب

به گزارش جمهوریت ; باتری هواوی پی ۳۰ پرو از باتری هواوی پی ۲۰ پرو حجیم تر بوده اما از نظر حجم باتری با هواوی میت ۲۰ پرو برابر است، یعنی هر دستگاه باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری دارند. جالب اما اینجاست که عملکرد باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری هواوی پی ۳۰ پرو از هواوی میت ۲۰ […]

به گزارش جمهوریت ;

باتری هواوی پی ۳۰ پرو از باتری هواوی پی ۲۰ پرو حجیم تر بوده اما از نظر حجم باتری با هواوی میت ۲۰ پرو برابر است، یعنی هر دستگاه باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری دارند. جالب اما اینجاست که عملکرد باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری هواوی پی ۳۰ پرو از هواوی میت ۲۰ پرو هم که عمر باتری خیلی خوبی داشت، بهتر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو صحبت کنیم.

عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو

عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو

عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو

همانطور که در تست عمر باتری هواوی پی ۳۰ پرو از Gsmarena می بینید، امتیاز ۱۰۰ ساعت برای یک دستگاه پرچمدار بسیار قابل توجه است. علاوه بر آن مدت زمان شگفت انگیز پخش ویدیو بالای ۲۰ ساعت به شما اجازه می دهد تا دو فصل کامل GoT را با یک بار شارژر هواوی پی ۳۰ پرو به صورت ممتد تماشا کنید، خب این عالی است و با توجه به اندازه نمایشگر تقریبا ۶.۵ اینچی این دستگاه و رزلوشن FHD+ به این شرکت تبریک گفت.

مدت زمان وبگردی حدود ۱۴.۵ ساعت خود یکی دیگر از ویژگی قابل توجه در هواوی پی ۳۰ پرو است که خیال شما را از بابت عمر باتری در هنگام استفاده از میحط‌هایی با پس زمینه سفید و امثالهم، راحت می کند. در نهایت مدت زمان مکالمه است که با نزدیک به ۲۸ ساعت می تواند یکی از بهترین ها باشد.

مدت زمان شارژ شدن هواوی پی ۳۰ پرو با شارژر سریع ۴۰ واتی

درباره مدت زمان شارژ شدن هواوی پی ۳۰ پرو با شارژر سریع ۴۰ واتی این شرکت باید گفت که تنها در مدت ۳۰ دقیقه تا ۷۰٪ و در مدت ۴۵ دقیقه تا ۹۰٪ شارژ خواهد شد. توجه داشته باشید که هواوی پی ۳۰ پرو هنگام شارژ شدن با این شارژر داغ می شود اما از بابت گواهی توف (TUV) باید گفت که از بابت نگرانی نیست. البته این گواهی مربوط به خود باتری است و دمای بالا می تواند کمی در عمر نمایشگر OLED و احتمال Burn-in یا سایه افتادن موثر باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۳۰ پرو عمر باتری مناسبی برای شما ارایه کند؟ توصیه می کنم مطلب زیر را از دست ندهید:

تست باتری هواوی پی ۳۰ پرو با گلکسی اس ۱۰ پلاس و آیفون Xs مکس

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=59753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰