تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

بازی‌های به یادماندنی (۱۲)/ جشنواره گلی که در یک نیمه رقم خورد

  • کد خبر : 59835
  • 12 فروردین 1398 - 7:08

به گزارش جمهوریت ; آیندهوون در یک نیمه هشت بار دروازه فاینورد را در لیگ هلند باز کرد. به گزارش ایسنا، “من خجالت زده هستم و روحم درد می‌کند”. ماریو بین، سرمربی فاینورد دقایقی پس از اینکه تیمش ۱۰ گل دریافت کرد و سنگین‌ترین شکست تاریخ لیگ هلند را به ثبت رساند به رسانه‌ها این […]

به گزارش جمهوریت ;

آیندهوون در یک نیمه هشت بار دروازه فاینورد را در لیگ هلند باز کرد.

به گزارش ایسنا، “من خجالت زده هستم و روحم درد می‌کند”. ماریو بین، سرمربی فاینورد دقایقی پس از اینکه تیمش ۱۰ گل دریافت کرد و سنگین‌ترین شکست تاریخ لیگ هلند را به ثبت رساند به رسانه‌ها این جمله را گفت. آیندهوون صدرنشین که در خانه بازی می‌کرد به طور پیاپی گلزنی می‌کرد. هواداران این تیم به وجد آمده بودند و برای هر گل آواز “۱۰، ۱۰‌، ۱۰” را سر می‌دادند. تا این تاریخ بدترین شکست فاینورد باخت ۸ بر ۲ برابر آژاکس بود.

سرمربی فاینورد گفت: بازی خیلی سختی بود. ما به خاطر اخراج کلوین لیردام تقریباً بیشتر دقایق بازی را ۱۰ نفره بودیم‌. اتفاقی که پس از آن (جشنواره گل) افتاد غیر قابل توضیح است.

در نیمه اول همچنین لروی فر، کاپیتان تیم به شدت آسیب دید. آسیب دیدگی‌اش باعث شد انگیزه تیم کاهش یابد. پس از پایان بازی شرایط رختکن تیم شکست خورده خیلی بد بود. ناراحتی و اشک دیده می‌شد. با وجود چنین تحقیری مدیریت باشگاه با اعتماد به کار سرمربی اعلام کرد: یک و سال نیم خیلی خوبی با ماریو بین داشتیم. در فوتبال می‌تواند چنین اتفاق‌هایی بیفتد.

ستاره این بازی جاناتان ریس بود که توانست در بیست و چهارم اکتبر سال ۲۰۱۰ هت‌تریک کند. زمانی که لیردام از بازی اخراج شد نتیجه یک بر صفر بود. نبودش تأثیر زیادی در این شکست سنگین داشت. آیندهوون پیش از پایان نیمه بازی را دو بر صفر کرد. جشنواره گل آیندهوون در ۴۵ دقیقه دوم رقم خورد و این تیم هشت بار دیگر دروازه فاینورد را باز کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=59835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰