تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
16

دلار در بازار غیر رسمی به ۸۹۰۰ تومان سقوط کرد

  • کد خبر : 6011
  • 10 مهر 1397 - 11:21
دلار در بازار غیر رسمی به ۸۹۰۰ تومان سقوط کرد

به گزارش جمهوریت؛ هیجانات بازار ارز هنوز فروکش نکرده است. طبق گزارش‌های میدانی، صبح امروز دلار در بازار غیر رسمی با  مبلغ ۸۹۰۰ تومان معامله شد. افت نرخ دلار از روز گذشته باعث شد تا مردم ارزهای خانگی خود را جهت فروش به بازار بیاورند؛ این افزایش تقاضا شوکی به صرافی ها و خریداران وارد کرده […]

به گزارش جمهوریت؛ هیجانات بازار ارز هنوز فروکش نکرده است. طبق گزارش‌های میدانی، صبح امروز دلار در بازار غیر رسمی با  مبلغ ۸۹۰۰ تومان معامله شد.

افت نرخ دلار از روز گذشته باعث شد تا مردم ارزهای خانگی خود را جهت فروش به بازار بیاورند؛ این افزایش تقاضا شوکی به صرافی ها و خریداران وارد کرده است.

طبق مشاهدات خبرنگار ما، مردم همچنان از صبح در بازارهای ارزی حضور دارند و منتظر باز شدن صرافی‌ها هستند تا شاید بتوانند با فروش دلارهای خود به قیمت بالا، جلوی ضرر و زیان ناشی از کاهش قیمت دلار را بگیرند.

معاملات دلار در بازار غیر رسمی به 8900 تومان رسید

خرید ۱۱ هزار تومان، فروش ۱۴ هزار تومان/ یورو در بازار ۱۸ هزار تومان معامله شد

طبق بررسی‌های میدانی از مرکز خرید و فروش ارز در خیابان فردوسی، هم اکنون تعداد زیادی از دارندگان ارز نسبت به فروش ارز خود به این محل مراجعه کرده‌اند اما هیچ یک از صرافی ها قصد خرید ندارند.

دلال‌ها در بازار حضور دارند و نسبت به فروش دلار به نرخ ۱۴ هزار تومان اصرار می‌ورزند این در حالیست که در معاملات غیررسمی امروز خرید دلار به نرخ ۹ هزار تومان هم به گوش رسید.

صرافی‌های خیابان فردوسی تهران که قبلا بالارفتن قیمت ارز را به سرعت اطلاع رسانی می‌کردند، حالا تابلوی خرید و فروش نداریم را برپا کرده و هیچ قیمتی را در تابلوی خود به نمایش نمی‌گذارند.

معاملات دلار در بازار غیر رسمی به 8900 تومان رسید

در حال تکمیل/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰