تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

طراحی نوکیا ۸٫۱ پلاس از طریق وب‌سایت TENAA آشکار شد

  • کد خبر : 60120
  • 14 فروردین 1398 - 19:34
طراحی نوکیا ۸٫۱ پلاس از طریق وب‌سایت TENAA آشکار شد

به گزارش جمهوریت ; در حالی که انتظار می‌رفت گوشی میان رده Nokia 8.1 Plus در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ به نمایش درآید، کمپانی فنلاندی به رونمایی از نوکیا ۹ پیور ویو در بارسلونا بسنده کرد. حالا اما سرنخ‌های تازه‌ای از طراحی نوکیا ۸٫۱ پلاس و امکانات این گوشی هوشمند به دست آمده است. به […]

به گزارش جمهوریت ;

در حالی که انتظار می‌رفت گوشی میان رده Nokia 8.1 Plus در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ به نمایش درآید، کمپانی فنلاندی به رونمایی از نوکیا ۹ پیور ویو در بارسلونا بسنده کرد. حالا اما سرنخ‌های تازه‌ای از طراحی نوکیا ۸٫۱ پلاس و امکانات این گوشی هوشمند به دست آمده است.

به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش‌رو، شاهد معرفی و عرضه‌ی نوکیا ۸٫۱ پلاس باشیم و در وهله اول، این محصول راهی کشور چین بشود. به تازگی دستگاهی با شماره مدل TA-1188 در سایت تنا (رگولاتوری چین) ظاهر شده که گمان می‌رود نوکیا ۸٫۱ Plus باشد. یک وب‌سایت فنلاندی، تصاویری را از دفترچه راهنمای گوشی نیز منتشر کرده است.

بر اساس این تصاویر، نمایشگر حفره‌دار را باید یکی از مولفه‌های طراحی نوکیا ۸٫۱ پلاس بدانیم؛ درست مانند نوکیا ایکس ۷۱ که به تازگی، به عنوان اولین گوشی فنلاندی‌ها با دوربین سه‌گانه معرفی شد. ظاهرا نوکیا ۸.۱ پلاس نه تنها ویژگی‌های مدل ایکس ۷۱ را به ارث می‌برد؛ بلکه یک حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش هم خواهد داشت.

دفترچه راهنمای دستگاه، از وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C نیز در آن خبر می‌دهد. البته در فقدان اطلاعات رسمی، باید منتظر ماند و دید که این گوشی هوشمند با چه نامی در چین و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. به ویژه با توجه به اسم عجیب X71 که اچ ام دی گلوبال روی محصول اخیر خود گذاشته است.

طراحی نوکیا ۸٫۱ پلاس

طراحی نوکیا 8.1 پلاس

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=60120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰