تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

اینستاگرام روی ویندوز ۱۰ موبایل از ۱۰ اردیبهشت دیگر در دسترس نخواهد بود

  • کد خبر : 60500
  • 15 فروردین 1398 - 19:34
اینستاگرام روی ویندوز ۱۰ موبایل از ۱۰ اردیبهشت دیگر در دسترس نخواهد بود

به گزارش جمهوریت ; اگر از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل باشید و امروز با دستگاه خود نرم‌افزار اینستاگرام را باز کرده باشید، با پیامی مبنی بر پایان یافتن کار اینستاگرام در ویندوز ۱۰ موبایل از دهم اردیبهشت مواجه شده‌اید. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید، در این پیام اینستاگرام استفاده از مرورگر برای وارد شدن به […]

به گزارش جمهوریت ;

اگر از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل باشید و امروز با دستگاه خود نرم‌افزار اینستاگرام را باز کرده باشید، با پیامی مبنی بر پایان یافتن کار اینستاگرام در ویندوز ۱۰ موبایل از دهم اردیبهشت مواجه شده‌اید. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید، در این پیام اینستاگرام استفاده از مرورگر برای وارد شدن به حساب کاربری را پیشنهاد می‌کند. اینستاگرام روی ویندوز ۱۰ موبایل از ۱۰ اردیبهشت دیگر در دسترس نخواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

در همین راستا، ظاهرا شاهد تغییری در نسخه ویندوز ۱۰ پی‌سی نخواهیم بود و این محدودیت تنها بر روی نسخه موبایل اعمال می‌شود. بسیاری از کاربران این سیستم عامل پس از مشاهده پیغام مذکور دست به کار شده و در شبکه‌های اجتماعی استفاده از نرم‌افزارهایی چون Winsta و ۶Tag را که در واقع نسخه‌های غیر رسمی اینستاگرام هستند، پیشنهاد کرده‌اند.

با وجود راه‌ها و برنامه‌های جایگزین، به نظر می‌رسد کاربران این سیستم عامل باید در فکر تغییری اساسی باشند. پشتیبانی از نسخه ۱۷۰۳ ویندوز ۱۰ موبایل از ماه ژوئن و نسخه ۱۷۰۹ از ماه دسامبر به پایان می‌رسد. تمامی دستگاه‌هایی که دارای ویندوز فون ۸٫۱ بودند و به ویندوز ۱۰ ارتقا یافتند، به جز خانواده لومیا ۶۴۰، به نسخه ۱۶۰۷ این ویندوز دسترسی دارند که پشتیبانی از آن به اتمام رسیده است.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ همین اتفاق می تواند اندک کاربران ویندوز ۱۰ موبایل را از انتخاب خود خسته کند، نظر شما چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=60500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰