تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
8

یارانه متولدین ۹۷ پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 6068
  • 12 مهر 1397 - 12:32
یارانه متولدین ۹۷ پرداخت می‌شود

به گزارش جمهوریت؛انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  درباره اخبار منتشره در خصوص حذف یارانه متولدین سال ۹۷ گفت: دولت یارانه‌ متولدین سال ۹۷ را حذف نکرده و یارانه متولدین سال جاری تا پایان خرداد ۹۷ پرداخت شده است. سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: حدود ۳۴۰ هزار نفر در […]

به گزارش جمهوریت؛انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  درباره اخبار منتشره در خصوص حذف یارانه متولدین سال ۹۷ گفت: دولت یارانه‌ متولدین سال ۹۷ را حذف نکرده و یارانه متولدین سال جاری تا پایان خرداد ۹۷ پرداخت شده است.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: حدود ۳۴۰ هزار نفر در ماههای تیر، مرداد و شهریور متولد شده‌اند که پرداخت یارانه آنها هم در حال بررسی است.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه پرداخت یارانه تکلیف مجلس شورای اسلامی بوده است,گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مجری پرداخت یارانه است و واریز یارانه‌ها را در دستور کار خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: محاسبات لازم برای پرداخت یارانه در حال انجام است و ما قطعا تا پایان این ماه به کسانی که مستحق دریافت یارانه باشند مبلغ آن را واریز می‌کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰