تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
53

تعبیر خواب افتادن دندان بدون خونریزی

  • کد خبر : 6080
  • 12 مهر 1397 - 23:00
تعبیر خواب افتادن دندان بدون خونریزی
دندان ها، یک فاکتور مهم برای جذابیت شما هستند و اینکه چگونه به چشم دیگران میایید. توجه کردن به اینکه چگونه به نظر می رسید، یک حساسیت رایج است
به گزارش جمهوریت : تعبیر خواب افتادن دندان‌ها می‌تواند اشاره به خود بینی فرد بیننده خواب، ارتباطات ضعیف با اطرافیان، خجالت کشیدن، بی قدرت بودن، مرگ و یا از دست دادن پول و ثروت داشته باشد.

 بنا به گفته تونی کریسپ خالق کتاب فرهنگ تفسیر رویا دیدن افتادن دندان در خواب اشار به:

  • تصویر بی دندان شدن در خواب: اگر شخصی را بدون دندان یا با دندان‌هایی اندک مشاهده کنیم، معمولا این احساس در ما برانگیخته می‌شود که آن شخص قدرت و تاثیر خود را در حیات از دست داده است، او زندگی را “باخته است” و این دقیقا همان چیزی است که از دست دادن دندان‌ها در رویا به تصویر می‌کشند: از دست دادن و “باختن” حتی اگر موقتی باشد. این امر ممکن است به این صورت به تجربه نوعی مرگ، یا از دست رفتن نفس تا درجه‌ای خاص منجر می‌شود.
  • به بیرون تف کردن مقدار زیادی دندان: چیزی شما را وادار به اعتراف؛ سخن گفتن و یا ابراز عواطف می کند.
  • ریختن دندان ها: اغلب حس از دست دادن را به تصویر می‌کشد، از قبیل از دست دادن اعضای خانواده یا عزیزان، روند پیری که به پختگی و جا افتادگی منجر می‌شود، بنابراین،‌ نگرانی‌های در مورد پیری و عوض شدن تصویر شخص را نیز به همراه دارد. وقتی نخستین دندان‌های ما در حدود هفت سالگی می‌ریزد،  این امر احتمالا نخستین تجربه ما در زمینه‌ی از دست دادن بخش‌هایی از بدنمان است و گویا چیز غریبی روی می‌دهد، شاید بترسیم که سایر اعضای بدنمان نیز بیفتند و آن ها را از دست بدهیم. احساس از دست دادن چیزی، یا احساس اینکه پیر و ناخوشایند به نظر آییم.
  • اگر فقط یک دندان افتاد: این رویا ممکن است به از دست دادن چیزی، تغییر و یا مرگ کسی اشاره کند.
  • کشیدن دندان: به زعم یونگ، این رویا برای زنان به معنای زایمان است. به طور کلی، این رویا به فقدان و یا لطمه‌ای دردناک اشاره دارد.

تعبیر خواب افتادن دندان از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

همانطور که تونی کریسپ دندان‌ها و افتادن آن را نمادی از اعمال و رفتار هر یک از ما بیان کرد کارل گوستاو یونگ نیز دیدن این خواب را تصویری از حالات و روحیات ما در زندگی بیداری می‌داند. در ادامه به ۷ موردی که باعث دیدن رویای افتادن دندان می‌شود اشاره خواهیم کرد.
  1. خود بینی عامل دیدن افتادن دندان در رویا
یک تئوری این است که خواب در مورد دندان، منعکس کننده نگرانی های شما در مورد ظاهرتان است و اینکه به چشم دیگران چگونه میایید. دندان هاتان به شما کمک می کند تا تصویری جذاب ارائه کنید و نقش مهمی در فرآیند ارتباط با جنس مخالف دارند، خواه برق زدن دندان از سفیدی باشد خواه در فرآیند بوسیدن و نوازش کردن. پس این خواب ها ممکن است ناشی از ترس از رد شدن، طرد شدن، حس کردن این مساله که جذاب نیستید، حس کردن اینکه از نظر جنسی فرد مطلوبی نیستید، یا ناشی از افزایش سن باشد. برای پشتیبانی ازین تئوری، یک تحقیق در مورد خواب، دریافته است که زن ها در دوران یائسگی، بیشتر در مورد دندان هاشان خواب می بینند. پس به نظر می رسد که ارتباطی است بین بالا رفتن سن و دیدن خواب های بیشتری در مورد دندان.
دندان ها، یک فاکتور مهم برای جذابیت شما هستند و اینکه چگونه به چشم دیگران میایید. توجه کردن به اینکه چگونه به نظر می رسید، یک حساسیت رایج است
  1. افتادن دندان ها مربوط به ارتباطات است
وقتی که دندان ندارید، شما ممکن است سختتان باشد که حرف بزنید یا کلمات را ادا کنید. پس خواب دیدن افتادن دندان ممکن است ناشی از مسائل ارتباطی باشد. شما در مورد چیزی صحبت نمی کنید یا حس می کنید که از انجام کاری بازداشته می شوید. شاید شما مشکلاتی در ابراز عقیده، یا بیان منظورتان داشته باشید.
  1. افتادن دندان ها مربوط به خجالت است
خواب دیدن اینکه دندان هاتان بیرون می افتد یا خراب می شود ممکن است برگردد به ترس هایتان در مورد شرمنده شدن از اینکه در برخی موقعیات، از خود حماقت نشان دهید. شاید شما حس می کنید که برای وظیفه ای که در دست دارید، آماده نیستید و می ترسید که دست انداخته شوید. این خواب ها، نگرانی های شما را خیلی بزرگتر از حد معمولی که هستند نشان می دهد. در بیشتر موارد، همه ی نگرانی شما بی دلیل است. برخی اوقات چیزی که تصور می کنید، بدتر از چیزی است که در واقعیت است.
  1. افتادن دندان ها مربوط به بی قدرت بودن است
دندان ها برای گاز زدن، پاره کردن، جویدن و خرد کردن استفاده می شود. به همین خاطر، دندان ها سمبلی از قدرت هستند. و از دست دادن دندان ها در خوابتان ممکن است ناشی از حس بی قدرت بودن باشد. آیا در موقعیت فعلی، قدرتی ندارید؟(روی موقعیت فعلی تسلط ندارید؟) شما حس ناامیدی می کنید وقتی که صدایتان شنیده نمی شود و کسی به حرفتان توجه نمی کند. ممکن است حس پست بودن (دون شان بودن) کنید و شاید حس می کنید که در برخی موقعیت ها یا روابط در زندگی تان، اعتماد به نفس ندارید. این خواب ممکن است بیانگر این باشد که شما نیاز دارید با اعتماد به نفس تر باشید و به اهمیت چیزی که باید بگویید، باور داشته باشید
در کتاب های تفسیر خواب قدیمی، خواب های مربوط به گم کردن و از دست دادن دندان، به سو تغذیه یا رژیم غذایی بد اشاره داشت. این گفته ممکن است هنوز هم در مورد برخی از کسانی که خواب می بینند، کارا باشد. خواب می تواند نشانه ای از ناسالم بودن دهان و دندان باشد و اینکه شما نیاز دارید به دندان پزشک مراجعه کنید
  1. افتادن دندان مربوط به مرگ است
ما معمولا باور نداریم که خواب ها، پیشگو یا پیش بینی برخی از وقایع آتی هستند. اگرچه افرادی هستند که اعتقاد دارند این خواب ممکن است به بیماری یا مرگ یکی از نزدیکان مربوط باشد. ما این مورد را هم به عنوان امکان تعبیر این رویا در اینجا قرار می دهیم. تصمیم با شماست.
  1. افتادن دندان مربوط به پول است
خواب دیدن اینکه دندانتان می افتد بیانگر این است پولی به دست شما خواهد رسید. این گفته مبتنی بر افسانه ی قدیمی فرشته دندان است. اگر شما یک دندانتان بیفتد و زیر بالش گذارید، فرشته ی دندان برای شما پول بیاورد.
  1. افتادن دندان مربوط به فریب و نیرنگ است
طبق گفته ی چینی ها، گفته می شود که اگر دروغ بگویید دندان شما می افتد. پس خواب ممکن است بیانگر این باشد که شما در مورد موضوعی، صادق نیستید یا حیله به خرج می دهید.

تعبیر خواب افتادن و شکستن دندان به روایت آنلی بیتون

آنلی بیتون:
  • اگر خواب ببینید یکی از دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که خبرهایی بد به گوش شما خواهد رسید.
  • اگر خواب ببینید دوتا از دندانهای شما می‌افتد، علامت آن است که ناخواسته به اوضاع بدی کشانده خواهید شد. و اگر خواب ببینید که سه تا از دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که اتفاقات خیلی بدی برایتان رخ خواهد داد.
  • اگر خواب ببینید تمام دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که مرگ و قحطی در اجتماع رواج خواهد داد.
  • اگر خواب ببینید در اثر ضربه ای دندانتان می‌شکند، نشانه آن است که با مرگ و میر و حوادثی تلخ روبرو خواهید شد.
  • اگر خواب ببینید یکی از دندانهایتان پوسیده و شکسته است، نشانه آن است که در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. طرح‌ها، نیمه تمام متوقف خواهد شد، بیماری گریبانتان را خواهد گرفت. و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.
بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰