تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
8

نسخه طلایی BMW i3 و BMW i8 استارلایت ادیشن +تصاویر

  • کد خبر : 624
  • 12 تیر 1397 - 20:36
نسخه طلایی BMW i3 و BMW i8 استارلایت ادیشن +تصاویر

لامبورگینی آونتادور با روکش طلای مات در کانادا را به یاد می‌آورید؟ به نظر می‌رسد طلا این روزها غوغا به پا کرده زیرا ب‌ام‌و نیز نسخه طلایی از i3 و i8 را ساخته است. البته اگر فکر می‌کنید این طلا می‌تواند تنها به رنگ خودروها محدود شود باید گفت که این‌گونه نیست. در واقع باواریایی […]

لامبورگینی آونتادور با روکش طلای مات در کانادا را به یاد می‌آورید؟

به نظر می‌رسد طلا این روزها غوغا به پا کرده زیرا ب‌ام‌و نیز نسخه طلایی از i3 و i8 را ساخته است. البته اگر فکر می‌کنید این طلا می‌تواند تنها به رنگ خودروها محدود شود باید گفت که این‌گونه نیست. در واقع باواریایی ها از طلای ۲۴ عیار واقعی در رنگ بدنه محصولات الکتریکی شده‌ی خود استفاده کرده است. این خودروها نسخه سفارشی استارلایت ادیشن نام گرفته‌اند.


می‌پرسید چرا نام استارلایت؟ زمانی که نگاهی عمیق‌تر به این دو خودرو داشته باشید گرد طلای پاشیده شده روی بدنه، از نمای جلو تا بخش عقب مشکی را خواهید دید. این دگرگونی از طلا به مشکی به‌صورت تدریجی رخ داده است و تداعی کننده‌ی یک آسمان پر از ستاره‌های طلایی است. طرحی که ب‌ام‌و بکار برده حقیقتاً یک رنگ فوق‌العاده است.

اما موضوع فوق‌العاده‌تر اینکه تنها یک دستگاه از هر خودرو ساخته خواهد شد که همین باعث می‌شود i3 و i8 خودروهای کلکسیونی مثال‌زدنی‌ای باشند. نیازی به گفتن نیست که این خودروها گران خواهند بود اما ب‌ام‌و اشاره‌ای به قیمت آن‌ها نداشته است. البته باواریایی‌ها گفته‌اند این دو خودرو در حراجی خیریه‌ای فروخته خواهند شد.

I3 و i8 استارلایت ادیشن بر پایه مدل‌های استاندارد ساخته شده‌اند. رنگ بدنه این خودروها با استانداردهای گروه ب‌ام‌و جمهوری چک و با همکاری تاپلاک (شریک رسمی سیستم رنگ ب‌ام‌و در جمهوری چک) همخوانی دارد. گرد ۲۳٫۷۵ عیار طلا که حداکثر عیار ممکن می‌باشد توسط شرکت Liebscher Blattgold تهیه شده است. در هر دو خود چهار لایه طلا بکار رفته و لایه آخری توسط دست به بدنه پاشیده شده است. حتی کابین نیز با طلا مزین شده و پلاک استارلایت ادیشن در این بخش نصب شده است.

 

منبع: پدال

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰