تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

افزایش قیمت خودرو؛ عامل به تعویق افتادن راه‌اندازی کلانتری های سیار

  • کد خبر : 6252
  • 16 مهر 1397 - 8:51
افزایش قیمت خودرو؛ عامل به تعویق افتادن راه‌اندازی کلانتری های سیار

به گزارش جمهوریت؛ سردار محمد شرفی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در صورت تامین اعتبار به موقع، این کلانتری ها در ۱۰۰ نقطه از مناطق حاشیه نشین و جرم خیز شهرهای مختلف کشور راه اندازی خواهد شد. وی افزود: کلانتری های سیار در قالب یک دستگاه خودرو خاص طراحی شده است که قرار بود […]

به گزارش جمهوریت؛ سردار محمد شرفی گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در صورت تامین اعتبار به موقع، این کلانتری ها در ۱۰۰ نقطه از مناطق حاشیه نشین و جرم خیز شهرهای مختلف کشور راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: کلانتری های سیار در قالب یک دستگاه خودرو خاص طراحی شده است که قرار بود اولین نمونه این خودرو یا همان کلانتری سیار توسط سازنده خودرو برای هفته ناجا آماده و به صورت پایلوت رونمایی شود که به دلیل وجود برخی مشکلات این برنامه انجام نشد.

شرفی خاطرنشان کرد: البته به رغم وجود برخی مشکلات و افزایش قیمت خودرو هم اکنون با سازنده خودرو در حال مذاکره هستیم و مدل خودرو درخواستی را ارائه داده ایم.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی تصریح کرد: به طور کلی بر اساس برنامه زمانبندی تمام زیرساخت های استقرار ۳۸۰ کلانتری سیار برای مناطق جرم خیز طراحی و آماده شده، منابع مالی نیز پیش بینی شده است اما در تخصیص این منابع دچار مشکل هستیم که امیدوارم به زودی محقق شود.

وی گفت: یکی از مزایای کلانتری های سیار در مقایسه با کلانتری های ثابت این است که این کلانتری ها متناسب با تغییر مکان جرم حرکت می کنند و با زمان کمتری پاسخگوی مطالبات مردم متناسب با همان منطقه جغرافیایی خواهند بود.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های امنیت هر جامعه برخورداری از امکانات و وسایل رفاهی است که موجب کاهش جرم می شود؛ معمولا در هر منطقه ای که زیرساخت های اجتماعی، رفاهی و اشتغال کمتر است، به همان میزان نیز امکان جرم بیشتر است و حضور پلیس در این مناطق مکملی برای ایجاد امنیت بیشتر مردم خواهد بود.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰