تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

آنر ۲۰ آی (Honor 20i) را با دوربین سه گانه پیش از معرفی رسمی ببینید

  • کد خبر : 63486
  • 22 فروردین 1398 - 13:34
آنر ۲۰ آی (Honor 20i) را با دوربین سه گانه پیش از معرفی رسمی ببینید

به گزارش جمهوریت ; فاصله کمی تا معرفی آنر ۲۰i داریم؛ با این حال به تازگی تصاویر رسمی این گوشی هوشمند میان رده لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۲۰ آی (Honor 20i) را با دوربین سه گانه پیش از معرفی رسمی ببینید. آنر ۲۰ آی (Honor 20i) آنر ۲۰i آنر […]

به گزارش جمهوریت ;

فاصله کمی تا معرفی آنر ۲۰i داریم؛ با این حال به تازگی تصاویر رسمی این گوشی هوشمند میان رده لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۲۰ آی (Honor 20i) را با دوربین سه گانه پیش از معرفی رسمی ببینید.

آنر ۲۰ آی (Honor 20i)

آنر 20i

آنر ۲۰i

آنر که زیرمجموعه هواوی محسوب می شود، در تاریخ ۲۸ فروردین گوشی آنر ۲۰i را در کشور چین معرفی می کند. این شرکت اطلاعات رسمی را در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نکرده و تنها به استفاده از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در این گوشی هوشمند اشاره کرده است.

به تازگی تصاویر رسمی این اسمارت فون از طریق فروشگاه اینترنتی VMall در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این تصاویر، گوشی میان رده آینده آنر به دوربین اصلی سه گانه، برش نمایشگر قطره ای و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود. این محصول حداقل در سه رنگ به فروش می رسد.

گوشی آنر ۲۰i دارای مشخصات فنی مشابه با آنر ۲۰ لایت است

گوشی آنر ۲۰i دارای مشخصات فنی مشابه با آنر ۲۰ لایت است. قدرت این اسمارت فون را چیپست کایرین ۷۱۰ تامین می کند که توسط ۴ گیگابایت رم همراهی می شود.

آنر 20i

آنر ۲۰i

این اسمارت فون از صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

کاربران در این محصول برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنند. همانطور که در قبل ذکر شد، این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است. این دوربین از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می برد.

آنر برای محصول جدید خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر می گیرد. این احتمال وجود دارد که آنر ۲۰ آی در بازارهای جهانی با نام آنر ۲۰ لایت به فروش برسد. گزارش های گذشته به قیمت ۲۸۰ یورویی این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند.

نظر شما درباره گوشی آنر ۲۰i چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=63486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰