تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

بنچمارک سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) با لسنپدراگون ۷۳۰ را ببینید

  • کد خبر : 63686
  • 22 فروردین 1398 - 22:34
بنچمارک سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) با لسنپدراگون ۷۳۰ را ببینید

به گزارش جمهوریت ; همانطور که مطلع هستید سامسونگ روز گذشته از دو عضو جدید خانواده گلکسی A رونمایی کرد، که یکی از آنها Galaxy A80 بود. این گوشی جالب در حال حاضر چند ویژگی منحصر به فرد دارد. یکی از آنها اینست که دارای دوربین‌های بالا جهنده و چرخشی به گونه‌ای است که دوربین‌های عقب به […]

به گزارش جمهوریت ;

همانطور که مطلع هستید سامسونگ روز گذشته از دو عضو جدید خانواده گلکسی A رونمایی کرد، که یکی از آنها Galaxy A80 بود. این گوشی جالب در حال حاضر چند ویژگی منحصر به فرد دارد. یکی از آنها اینست که دارای دوربین‌های بالا جهنده و چرخشی به گونه‌ای است که دوربین‌های عقب به دوربین سلفی تبدیل می‌شوند. علاوه‌براین گلکسی A80 اولین دستگاهی است که با چیپست اسنپدرگون ۷۳۰ که آن هم به تازگی معرفی شده، ارائه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بنچمارک سامسونگ گلکسی ای ۸۰ (Galaxy A80) با لسنپدراگون ۷۳۰ را ببینید.

گلکسی جدید سامسونگ برای بار نخست در بنچمارک AnTuTu حضور پیدا کرده است تا علاوه‌بر آنکه محکی بر عملکرد این گوشی زده باشیم، دریابیم که تراشه جدید کوالکام چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

گلکسی A80 سامسونگ در AnTuTu

با پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸، این دستگاه توانسته است امتیاز ۲۰۷,۰۸۲ را در  AnTuTu کسب کند که قابل مقایسه با اسنپدراگون ۹۳۵ و Kirin 970 می‌باشد. در حالیکه وقتی بخواهیم منطقی به ماجرا نگاه کنیم، این تراشه در مقایسه چیپست‌های بالارده فعلی، حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما بالاترین مزیت استفاده از اسنپدراگون ۷۳۰ در گلکسی A80 راندمان بهتر مصرف باتری به لطف فرایند ۸ نانومتری جدید است. اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام دارای ۲ هسته Kryo 470 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Kryo 470 در فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز است.

گلکسی A80 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی سوپر آمولد و دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ToF است. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری آن ۳۷۰۰ میلی آمپرساعت است و با یک شارژر سریع ۲۵ واتی در درون جعبه عرضه خواهد شد. گلکسی A80 با قیمت ۷۳۰ دلار (۶۵۰ یورو) از تاریخ ۲۹ می (۹ اردیبهشت) به فروش خواهد رسید.

به نظر شما آیا هزینه ۷۳۰ دلاری برای خرید یک گوشی میان‌رده هر چند با قابلیت‌های منحصر به فردی مانند دوربین چرخشی کار درستی است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=63686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰