تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ احتمالا عرضه شود

  • کد خبر : 64094
  • 23 فروردین 1398 - 22:34
آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ احتمالا عرضه شود

به گزارش جمهوریت ; گلکسی اس ۷ سامسونگ در فوریه سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد. به عبارت دیگر حدود دو سال از عمر پرچم‌دار پیشین کره‌ای‌ها می‌گذرد. بیشتر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند حداکثر دو سال ضمانت برای ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای محصولات تولیدی خود ارایه می‌کنند و با نزدیک شدن به پایان این چرخه، انتظار برای […]

به گزارش جمهوریت ;

گلکسی اس ۷ سامسونگ در فوریه سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد. به عبارت دیگر حدود دو سال از عمر پرچم‌دار پیشین کره‌ای‌ها می‌گذرد. بیشتر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند حداکثر دو سال ضمانت برای ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای محصولات تولیدی خود ارایه می‌کنند و با نزدیک شدن به پایان این چرخه، انتظار برای عرضه یک به‌روزرسانی طولانی و طولانی‌تر می‌شود. خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ احتمالا عرضه شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷

با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ در خصوص گلکسی S7 به مانند گوگل برای گوشی‌های پیکسل عمل کند و پشتیبانی نرم‌افزاری این دستگاه را یک سال افزایش دهد. این موضوع به معنی عرضه آپدیت اندروید پای و رابط کاربری One UI بر روی این گوشی خواهد بود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در تایید این ادعا، اطلاعاتی از دیتابیس Wi-Fi Alliance به دست آمده که نشان می‌دهد شرکت ثبت این گوشی را با پشتیبانی از اندروید پای به روز کرده است.

گفتنی است در حال حاضر آپدیت اندروید ۸٫۰ اوریو برای گلکسی S7 موجود است. دارندگان اسمارت‌فون برای تایید مطالب گفته شده باید منتظر اعلام رسمی شرکت سامسونگ باشند.

البته این موضوع آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اصلا خارج از دید نیست، به این دلیل که سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ که با همین سخت افزار ارائه شده آپدیت اندروید ۹ را ارائه کرده است و در حال حاضر رام های شخصی سازی شده‌ اندروید ۹ برای گلکسی اس ۷ نیز موجود است، پس بعید نیست که سامسونگ برای این خانواده پرفروش سری s بخواهد آپدیت اندروید ۹ را ارائه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۳ سال آپدیت نرم افزاری اندروید محقق شود؟ وان پلاس با ارایه این آپدیت اندروید ۹ برای وان پلاس ۳T این را محقق کرده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=64094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰