تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

«نیروهای واکنش سریع» ایران در بحران + تصاویر

  • کد خبر : 64175
  • 24 فروردین 1398 - 9:09
«نیروهای واکنش سریع» ایران در بحران + تصاویر

به گزارش جمهوریت ; خبرگزاری تسنیم؛‌ گروه اقتصادی؛‌ کارگروه بررسیهای ویژه  قرارگاه جهادی امام رضا، نام مرکزی است که حدود نیمی از ۳۰۰۰ نیروی جهادی «بیل‌به دست» در شهر پلدختر را سازماندهی کرده و به میدان فرستاده است. این قرارگاه، با پشتیبانی بنیاد کرامت آستان قدس در روز ۱۴ فروردین، یک روز پس از سیل […]

به گزارش جمهوریت ;

خبرگزاری تسنیم؛‌ گروه اقتصادی؛‌ کارگروه بررسیهای ویژه 

قرارگاه جهادی امام رضا، نام مرکزی است که حدود نیمی از ۳۰۰۰ نیروی جهادی «بیل‌به دست» در شهر پلدختر را سازماندهی کرده و به میدان فرستاده است. این قرارگاه، با پشتیبانی بنیاد کرامت آستان قدس در روز ۱۴ فروردین، یک روز پس از سیل و بلافاصله پس از بازگشایی جاده‌های مواصلاتی پلدختر شکل گرفت.

مهدی بابک، مسئول این قرارگاه به خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: ۱۴ فروردین راه اینجا باز شد؛ حاج حسین یکتا قرارگاه امام رضاییها را با همت بنیاد کرامت شکل داد و ۳۰ تا ۴۰ نفر به‌عنوان پیش‌قراول به پلدختر آمدیم و در سپاه پلدختر مستقر شدیم. خیابانها و کوچه‌ها مسدود بود و خانه‌ها انباشته از گل و لای و رسوبات. شهر را بلوک‌بندی کردیم؛ قرار شد نیروهای مردمی داخل پلدختر متمرکز شوند و از یک گوشه شهر شروع کردند، از تمیزی خیابانها و کوچه‌ها و منازل تا شستن فرش و وسایل دیگر مردم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم از رضایت و امتنان بی‌نظیر مردم پلدختر از نیروهای جهادی حکایت دارد. در کوچه و خیابان، و پشت خودروها چندین پلاکار نصب شده که مراتب تشکر مردم از نیروهای جهادی را منعکس کرده است.

به این ترتیب، یکی از کارآمدترین و سریعترین نهادهایی که در بحرانها به داد مردم می‌رسد، در جمهوری اسلامی شکل گرفته است. نیروهای مردمی جهادی را می‌توان یکی از نهادسازیهای افتخارآفرین انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=64175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰