تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
15

آخرین وضعیت پرونده مدرسه پسرانه غرب تهران / تنها تابلو مدرسه تغییر کرد!

  • کد خبر : 6419
  • 21 مهر 1397 - 13:43
آخرین وضعیت پرونده مدرسه پسرانه غرب تهران / تنها تابلو مدرسه تغییر کرد!

بهرام پارسایی ، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره پرونده های مفتوح در این کمیسیون گفت : البته قطعا تعدادی پرونده در حوزه های مختلف در کمیسیون در حال پیگیری است اما سه پرونده مرتبط با حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون در حال پیگیری است که […]

بهرام پارسایی ، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره پرونده های مفتوح در این کمیسیون گفت : البته قطعا تعدادی پرونده در حوزه های مختلف در کمیسیون در حال پیگیری است اما سه پرونده مرتبط با حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون در حال پیگیری است که با توجه به اهمیت و اولویت این حوزه کمیسیون بررسی آن ها را به صورت جدی در دستورکار خود دارد.

این نماینده مجلس در ادامه این مطلب با اشاره به اهمیت رصد و نظارت دقیق بر مسائل و پرونده های حوزه آموزش و پرورش افزود:بر اساس آمارها  ۱۳ میلیون دانش آموز در آموزش و پرورش در حال  تحصیل هستند ۴۰ میلیون نفر- شامل این تعداد دانش آموز و والدین و معلمان آن ها- به صورت مستقیم با آموزش و پرورش سر و کار دارند.

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع خون گیری از دانش آموزان تاکستانی

پارسایی با بیان این که اخبار مربوط به خون گیری از دانش آموزان تاکستانی امنیت روانی دانش آموزان و والدین آن ها در ابتدای سال تحصیلی جریحه دار کرده است ،گفت: خونگیری مشکوک از دانش آموزان مدرسه‌ای در تاکستان مساله ای است که بدون شک در کمیسیون مورد پیگیری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

خونگیری مشکوک از دانش‌آموزان در تاکستان

پرونده مرگ دانش آموز سنندجی در کمیسیون بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه با بیان این که هفته گذشته خبر فوت دانش آموز دختر سنندجی هفته تلخی را برای ایرانیان رقم زد گفت : این مساله نیز در کمیسیون در حال پیگیری است .

 

پرونده مدرسه پسرانه غرب تهران همچنان مفتوح است

پارسایی با بیان این که پرونده مربوط به مدرسه پسرانه غرب تهران همچنان مفتوح است ، گفت: در مورد مدرسه غرب تهران علی رغم وعده‌ها برای تعطیلی این مدرسه این مدرسه با تغییر تابلو به کار خود ادامه می دهد  .

وی با انتقاد از این که وزیر آموزش و پرورش در این پرونده تنها یک توئیت زد، تاکید کرد: استیضاح آقای بطحایی با توجه به آغاز سال تحصیلی منتفی شد اما این سه مورد مسائلی نیست که بتوان بدون پاسخ از کنار آن عبور کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=6419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰