تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
11

تکرار تراژدی از دست دادن جام برای سپاهان؛ از سپهر حیدری تا پاتوسی

  • کد خبر : 64672
  • 25 فروردین 1398 - 9:09
تکرار تراژدی از دست دادن جام برای سپاهان؛ از سپهر حیدری تا پاتوسی

به گزارش جمهوریت ; باز هم سپاهان، باز هم ۷ دقیقه وقت اضافه، باز هم از دست رفتن قهرمانی! این ماجرا گویا با زردپوشان اصفهانی عجیب شده است. به گزارش خبرنگار ایلنا، سپاهان دیدار فوق حساس و ۶ امتیازی را در دقایق و ثانیه های پایانی برابر استقلال واگذار کرد تا از طرفی ۳ امتیاز این […]

به گزارش جمهوریت ;

تکرار تراژدی از دست دادن جام برای سپاهان؛ از سپهر حیدری تا پاتوسی

باز هم سپاهان، باز هم ۷ دقیقه وقت اضافه، باز هم از دست رفتن قهرمانی! این ماجرا گویا با زردپوشان اصفهانی عجیب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپاهان دیدار فوق حساس و ۶ امتیازی را در دقایق و ثانیه های پایانی برابر استقلال واگذار کرد تا از طرفی ۳ امتیاز این دیدار را به آبی ها و از طرفی دیگر قهرمانی فصل جاری را به قرمزهای پایتخت هدیه داده باشد!

اما نکته‌ی مهم این بازی که با باخت زردپوشان همراه بود، به ثمر رسیدن گل پاتوسی در دقیقه ی ۹۷ بازی بود. گلی که دست بر قضا شانس قهرمانی سپاهان را نیز تا حدود زیادی از بین برد و شاید تمام این اتفاقات برای خیلی ها تداعی کننده‌ی دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته‌ی پایانی لیگ هفتم باشد.

دیداری که جنگ دیوانه وار مدعیان قهرمانی در هفته‌ی آخر و رو در روی هم بود و سپاهانی که تا ثانیه های پایانی قهرمان لیگ بود، با گل دقیقه‌ی ۹۶ سپهر حیدری در حضور ۱۱۰ هزار هوادران پرسپولیس قهرمانی را در تلخ ترین حالت ممکن به این تیم واگذار کرد.

چه جالب که پس از یازده سال طلایی پوشان بار دیگر در حدود همان دقایق، برابر یک تیم دیگر از پایتخت گل خوردند و باز هم جدال قهرمانی را تا حدود زیادی به پرسپولیس باختند!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=64672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰