تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

جمهوری اسلامی ایران مسلمانان را بر محور قرآن جمع کرده است

  • کد خبر : 64689
  • 25 فروردین 1398 - 9:33

به گزارش جمهوریت ; نورالهدی صباح عتمه بانوی اعزامی از سوریه به مسابقات بین‌المللی قران گفت: آرزو می کنم زنان جهان اسلام علاوه بر حفظ قرآن ونسبت به عمل به آن نیز اهتمام جدی داشته باشند و شعائر دینی را گسترش دهند. به گزارش ایسنا، نورالهدی صباح عتمه با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران برای […]

به گزارش جمهوریت ;

نورالهدی صباح عتمه بانوی اعزامی از سوریه به مسابقات بین‌المللی قران گفت: آرزو می کنم زنان جهان اسلام علاوه بر حفظ قرآن ونسبت به عمل به آن نیز اهتمام جدی داشته باشند و شعائر دینی را گسترش دهند.

به گزارش ایسنا، نورالهدی صباح عتمه با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان گفت: پیش از سفر به ایران نمی‌دانستم بانوان ایرانی در این سطح از فعالیت‌های قرآنی قرار دارند اما در این رقابت‌ها از کیفیت معلومات قرآنی آنان شگفت زده شدم.

نماینده سوریه در سومین دوره مسابقات بین‌المللی بانوان اضافه کرد: با توجه به وجود قبله و کتاب مشترک، برخی تفاوت‌های مذهبی نمی‌تواند به وحدت ما لطمه بزند و اقداماتی همچون این مسابقات بین‌المللی قرآن ایران فرصت وحدت را فراهم‌تر می‌کند.

عتمه درباره تأثیر فعالیت‌های قرآنی بر مبارزه با تفکر تکفیر و کمک به بازگشت آرامش به جهان اسلام به ویژه سوریه گفت: شعار یک کتاب یک امت در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران که شعاری نبوی است نشان می‌دهد که با تمسک به قرآن می‌توان تروریسم و تکفیر را از بین برد.

وی با بیان اینکه در سوریه فعالیت‌های قرآنی از نظر کمی و کیفی مطلوب است، ابراز کرد: آرزو می‌کنم زنان جهان اسلام علاوه بر حفظ قرآن به عمل به آن نیز اهتمام جدی داشته باشند و شعائر دینی را گسترش دهند.

وی درباره احساس‌اش نسبت به ایران اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همان کشوری است که مسلمانان را بر محور قرآن جمع کرده، شما دوستان و انصار ما هستید و با کمک شما ما بر تکفیر پیروز می‌شویم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=64689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰