تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

انتشار تصاویر و مشخصات گوشی آنر ۸ اس

  • کد خبر : 64800
  • 25 فروردین 1398 - 13:34
انتشار تصاویر و مشخصات گوشی آنر ۸ اس

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۲۵ فروردین ۹۸ ساعت ۱۱:۵۵ به تازگی برند Honor، گوشی آنر ۸ ای پرو را معرفی کرد و حالا، شاهد انتشار تصاویر و مشخصات آنر ۸ اس (Honor 8S) هستیم. یک گوشی هوشمند رده ابتدایی که قاعدتا قیمت پایین و مشتریان خاص خودش را خواهد […]

به گزارش جمهوریت ;

گوشی آنر 8 اس

۲۵ فروردین ۹۸ ساعت ۱۱:۵۵

به تازگی برند Honor، گوشی آنر ۸ ای پرو را معرفی کرد و حالا، شاهد انتشار تصاویر و مشخصات آنر ۸ اس (Honor 8S) هستیم. یک گوشی هوشمند رده ابتدایی که قاعدتا قیمت پایین و مشتریان خاص خودش را خواهد داشت.

بر این اساس، گوشی آنر ۸ اس دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷۱ اینچی با ناچ قطره‌ای و وضوح ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود. در اطراف نمایشگر، حاشیه‌های باریکی دیده می‌شود که البته چانه‌ی دستگاه (حاشیه زیرین)، پهنای بیشتری دارد.

در پنل پشتی آنر ۸S یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد که یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی دستگاه هم ۵ مگاپیکسلی است و درون بریدگی ناچ جای دارد. سخت افزار داخلی این گوشی پایین رده شامل تراشه هلیو A22 مدیاتک، ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی می‌شود. البته نسخه قابل فروش در اروپای غربی، دارای حافظه رم بیشتر و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

آنر ۸ اس با EMUI 9 که مبتنی بر اندروید پای است کار می‌کند و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. ضخامت این گوشی به ۸٫۴۵ میلی‌متر می‌رسد و حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد. به زودی باید از تاریخ فروش و قیمت آنر ۸ اس نیز مطلع شویم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=64800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰