تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

دربی سرنوشت استقلال را تغییر داد/ قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست

  • کد خبر : 65196
  • 26 فروردین 1398 - 11:09

به گزارش جمهوریت ; احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه حساس بوده است. در این فصل دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و این باعث شد تا تقابلشان حساس‌تر از همیشه باشد. وی اضافه کرد: استقلال در دربی جام را برای خودش سخت کرد. استراتژی آنها […]

به گزارش جمهوریت ;

احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه حساس بوده است. در این فصل دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و این باعث شد تا تقابلشان حساس‌تر از همیشه باشد.

وی اضافه کرد: استقلال در دربی جام را برای خودش سخت کرد. استراتژی آنها برای دربی درست نبود. آبی‌ها می‌توانستند با یک تساوی در دربی، اجازه ندهند فاصله به امتیازی با پرسپولیس اضافه شود. اشتباهات دربی سرنوشت استقلال را در این فصل تغییر داد.

جمشیدیان در خصوص قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر گفت: شاید بعد از پیروزی پرسپولیس برابر سایپا خیلی‌ها فکر کنند کار قهرمانی سرخ‌پوشان تمام شده است، اما از نظر من اینطور نیست. هرچند شانس شاگردان برانکو برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم‌هاست، اما تازه بازی‌های سخت آنها شروع شده و احتمال دارد امتیازات قابل توجهی را در این هفته‌ها از دست بدهند.

بازیکن پیشین سپاهان در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: کار قلعه نویی در سپاهان فوق‌العاده بود. سپاهان فصل گذشته چهاردهم جدول شد و در این فصل مدعی قهرمانی است. این یعنی تحول در حد بسیار زیاد. فراموش نکنیم که سپاهان فصل گذشته گزینه سقوط بود و در این فصل مدعی قهرمانی است.

وی ضعف سپاهان در این فصل را نقل و انتقالات نیم فصل دانست و در این خصوص توضیح داد: سپاهانی‌ها نتوانستند آنطور که باید نقاط ضعف خود را در نیم فصل مرتفع کنند. شاید هم یکی از دلایلش این بود که بازیکنان خوبی در پست‌هایی که نیاز داشتند آزاد و قابل انتقال به سپاهان نبودند.

هافبک پیشین سپاهان در ادامه بیان داشت: شیوه قلعه نویی نسبت به سال‌هایی که قهرمان می‌شد یک تفاوتی کرده است. تیم‌های قلعه نویی در آن سال‌ها فصل را خوب شروع نمی‌کرد اما هرچه زمان جلو می‌رفت تیم‌های او بهتر می‌شد و در هفته‌های پایانی به بهترین شرایط می‌رسید. اما او اخیراً فصل را خوب شروع می‌کند و در هفته‌های پایانی قدری کم می‌آورد.

جمشیدیان که سرمربی تیم فوتبال پاس در رقابتهای لیگ دسته دوم می‌باشد در رابطه با این تیم بیان داشت: تنها یک هفته به پایان لیگ دسته دو مانده و تیم پاس شانس خوبی برای صعود به لیگ یک دارد. خوشبختانه امسال استاندار جدید همدان، آقای حاجی بابایی، اداره کل تربیت بدنی و آقای صوفی شهردار و رئیس هیأت فوتبال استان همدان تمام قد از تیم حمایت کردند و امیدوارم در هفته پایانی جواز صعود به لیگ دسته اول را بگیریم تا پاسخ زحمات این حمایت‌ها را داده باشیم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=65196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰