تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

رهاسازی ۵ پرنده در دشت الله‌آباد آبیک

  • کد خبر : 65396
  • 26 فروردین 1398 - 21:09
رهاسازی ۵ پرنده در دشت الله‌آباد آبیک

به گزارش جمهوریت ; پنج پرنده با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آبیک عصر امروز در دشت الله‌آباد این شهرستان رهاسازی شدند. به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی همراه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین، معاون این شرکت، […]

به گزارش جمهوریت ;

رهاسازی 5 پرنده در دشت الله‌آباد آبیک

پنج پرنده با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آبیک عصر امروز در دشت الله‌آباد این شهرستان رهاسازی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی همراه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین، معاون این شرکت، یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استان و شهرستان از دشت و تالاب الله‌آباد شهرستان آبیک بازدید کردند.

در جریان این بازدید پنج پرنده شامل یک قطعه حواصیل خاکستری از پرندگان کنارآب‌زی، سه بهله پرنده شکاری پیغو و یک بهله پرنده شکاری دلیجه در تالاب الله‌آباد شهرستان آبیک توسط استاندار قزوین رهاسازی شده و به دامان طبیعت بازگشتند.

این پرندگان که آسیب دیده بودند پس از تیمار شدن و تایید قابلیت آزادسازی در طبیعت، توسط محیط زیست به دست استاندار قزوین در دشت الله‌آباد رهاسازی شدند و به زادگاه خود بازگشتند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=65396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰