تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

آرسنال حریف خفاش‌ها شد / تقابل چلسی با شگفتی ساز آلمان

  • کد خبر : 67173
  • 30 فروردین 1398 - 2:09
آرسنال حریف خفاش‌ها شد / تقابل چلسی با شگفتی ساز آلمان

به گزارش جمهوریت ; تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مشخص شد. به گزارش ایلنا، بازی‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به صورت همزمان برگزار شد و تیم‌های راه یافته به دور بعدی مشخص شدند. تیم فوتبال آرسنال که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر ناپولی […]

به گزارش جمهوریت ;

آرسنال حریف خفاش‌ها شد / تقابل چلسی با شگفتی ساز آلمان

تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مشخص شد.

به گزارش ایلنا، بازی‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به صورت همزمان برگزار شد و تیم‌های راه یافته به دور بعدی مشخص شدند.

تیم فوتبال آرسنال که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر ناپولی را شکست داده بود در خانه حریف با ضربه ایستگاهی دیدنی الکساندر لاکازت در دقیقه ۳۶ بازی برگشت را هم به سود خود به پایان رساند تا صعود راحتی به دور بعدی مسابقات داشته باشد.

تیم فوتبال چلسی، دیگر نماینده لیگ برتر انگلیس در این مرحله در بازی پرگل و مهیج با نتیجه ۴ بر سه اسلاویا پراگ را شکست داد و جواز صعود به دور بعدی را به دست آورد. بازی رفت با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان لندنی به پایان رسیده بود.

بنفیکا که بازی رفت را با نتیجه ۴ بر دو مقابل آینتراخت فرانکفورت برنده شده بود در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و با توجه به تساوی در مجموع اما گل زده در خانه حریف از صعود به دور بعدی بازماند.

از بین دو نماینده اسپانیا، والنسیا و ویارئال، این خفاش‌ها بودند که به نیمه نهایی رسیدند. والنسیا در بازی رفت با نتیجه سه بر یک پیروز شده بود.

با توجه به قرعه کشی دور جدید مسابقات لیگ اروپا بدین ترتیب آینتراخت فرانکفورت حریف چلسی شد و آرسنال هم باید به مصاف والنسیا برود.

گفتنی است؛ مسابقات مرحله نیمه‌نهایی در تاریخ ۲ مِی (۲۱ اردیبهشت ۹۸) و بازی‌های برگشت این مرحله هم در تاریخ ۹ مِی (۱۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=67173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰