تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

فال روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 677
  • 12 تیر 1397 - 8:19
فال روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.   فال روزانه در روز […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

 

فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

شما افکار ارزشمندی در ذهن خود دارید، اما واقعاً برای تصمیمات اخیر خود هیچ دلیل و مناسبت خاصی ندارید. اما شما احساس می‌کنید در محدودیت‌های مالی خود کمی‌گیر افتاده‌اید، ولی سعی نکنید که تمام حساب‌های خود را خرج کنید. شما دنبال یک راه حل می‌گردید و می‌خواهید همین الان هم آن را پیدا کنید. متأسفانه عجله به خرج دادن هیچ کمکی نمی‌کند، به آرامی‌و با احتیاط حرکت کردن اگرچه زیاد جالب نیست، ولی مطمئن باشید که سازنده‌تر است.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

شما تازگی ها در مورد یک نفر قضاوت تند و تیزی داشته اید و حالا می خواهید دیگران بدانند چیزی که شما خودتان قبول دارید چیست. اما اگر شما موجب رنجش و ناراحتی شده باشید نمی توانید به راحتی ظاهر مهربانی به خود بگیرید. وقتی که با افراد دیگر صحبت می کنید اعتراف کردن به اشتباهات و کوتاهی هایتان بهتان کمک می کند مهربان تر و دلسوزتر باشید.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

اگر امروز همه چیز تغییر کرد و زیر و رو شد تعجب نکنید، برای اینکه امروز یک نفر برنامه‌های خود را عوض می‌کند و این کار بر برنامه‌های شما هم تأثیر خواهد گذاشت. اگرچه شما نمی‌توانید این اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را کنترل کنید، ولی می‌توانید با آگاهانه مدیریت کردن واکنش‌هایتان بر این پی‌آمد تأثیر بگذارید. عصبانیت و منفی‌بافی احتمالاً شما را به مسیر اشتباهی می‌کشاند، پس راهی را پیدا کنید که شما را به مراحل بالاتر برساند.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

امروز برایتان راحت تر است که در مورد احساسهایتان صحبت کنید، اما این بدین معنی نیست که دیگران هم به چیزهایی که شما می گویید علاقه نشان خواهند داد. شما خیلی سخت گیر و دقیق هستید و وقتی خواسته های احساسی شما وارد قلمرو نا آشنایی می شوند، این اتفاق می تواند برای یکی از کسانی که به شما نزدیک است تهدید آمیز باشد. نیازی نیست که هر رازی را پیش خود نگه دارید، اما آگاهی داشتن نسبت به شیوه بیان خود می تواند یک گفتگوی سخت و پیچیده را ملایم تر کند.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که  باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می‌خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای که الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

دیگران ممکن است کاری کنند که شما امروز احساس کنید که دارید دیوانه می‌شوید، مخصوصا اگر خیلی کند حرکت کنند. به نظر می‌رسد کاری از دست شما بر نمی‌آید. متاسفانه، شما از وقت تلف کردن خوشتان نمی‌آید و از اینکه منتظر کسی بمانید متنفر هستید. چند نفس عمیق بکشید تا کمی آرام شوید. مطمئن باشید فردا همه به چیز به روال عادی خود خواهد بازگشت.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

معمولاً شما ترجیح می‌دهید به جای برنامه‌ریزی کردن و طبق برنامه مشخص کار کردن، به طور غریزی کاری را انجام دهید. شما زمانی که ذهنتان را با برنامه‌ریزی‌ها و روابط محدود می‌کنید، احساس می‌کنید که تحت فشار قرار گرفته‌اید، بنابراین وقتی احساس مسئولیت نداشته باشید،انرژی و زمان باارزشتان را نیز تلف می‌کنید. به جای مخالفت کردن با اصول و قوانین، آنها را سرمشق خود قرار داده تا بازده کاریتان بیشتر شود.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۷

 

احتمال دارد که دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد کنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نکرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی که به شما خیلی نزدیک شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده کند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مکانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰