تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

شفر: به باقری نیاز داریم / شانسی برای قهرمانی‌مان قائل نبودند اما برگشتیم

  • کد خبر : 67743
  • 31 فروردین 1398 - 13:09
شفر: به باقری نیاز داریم / شانسی برای قهرمانی‌مان قائل نبودند اما برگشتیم

به گزارش جمهوریت ; سرمربی استقلال تهران در حاشیه جلسه تمرینی امروز اظهار داشت: ما یک نظم تاکتیکی و قدرت خوبی برای این بازی نیاز داریم، دو روز در ابوظبی تمرین می‌کنیم می‌خواهیم در آنجا یک مقدار تمرین بیشتر داشته باشیم. امروز دقیقا آنچه که می‌خواهیم نبود. می‌خواهیم بهترین تیم و بهترین تاکتیک را برای […]

به گزارش جمهوریت ;

شفر: به باقری نیاز داریم / شانسی برای قهرمانی‌مان قائل نبودند اما برگشتیم

سرمربی استقلال تهران در حاشیه جلسه تمرینی امروز اظهار داشت: ما یک نظم تاکتیکی و قدرت خوبی برای این بازی نیاز داریم، دو روز در ابوظبی تمرین می‌کنیم می‌خواهیم در آنجا یک مقدار تمرین بیشتر داشته باشیم. امروز دقیقا آنچه که می‌خواهیم نبود. می‌خواهیم بهترین تیم و بهترین تاکتیک را برای آن بازی پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در حاشیه جلسه تمرینی امروز بازیکنان استقلال تهران اظهار داشت: ما سه بار الهلال را بردیم، امیدوارم که بازی بعدی را هم ببریم ولی تیم آنها تحت فشار است، فینال جام ملت‌های عرب را واگذار کرده و می‌دانید که یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند. امیدوارم بتوانیم تمام قدرت و تمام آن تاکتیکی که داریم را به داخل زمین بیاوریم. 

شفر در این باره که طرفداران امیدوار هستند آنها به چهارمین برد متوالی فصل دست پیدا کنند، گفت: بله من امیدوار هستم، می‌خواهم که دوباره بتوانیم طرفداران‌مان را خوشحال کنیم. تیم بسیار قدرتمندی پیش روی ماست، ما یک نظم تاکتیکی و قدرت خوبی برای این بازی نیاز داریم، دو روز در ابوظبی تمرین می‌کنیم می‌خواهیم در آنجا یک مقدار تمرین بیشتر داشته باشیم. امروز دقیقا آنچه که می‌خواهیم نبود. می‌خواهیم بهترین تیم و بهترین تاکتیک را برای آن بازی پیدا کنیم. 

شفر در پاسخ به این سوال که قرار بوده محرومیت فرشید باقری ادامه داشته باشد یا خیر، گفت: در حال حاضر علی کریمی سرما خورده، الان ما در این پست یک بازیکن داریم و فرشید باقری هم بیرون مانده، این نکته مدنظر من همین است و بهتر است که تصمیم آخر را بعد از پایان فصل بگیریم. ما در حال حاضر به باقری نیاز داریم و می‌خواهیم که موفق باشیم. نمی‌توانیم تیم مان را ضعیف کنیم. درست است من او را جریمه کردم و بعد از پایان فصل هم باشگاه می‌تواند راجع به ایشان تصمیم نهایی را بگیرند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت وریا غفوری گفت: دیروز و پریروز زیر نظر دکتر نوروزی و فیلیپ تمرین کرد و امروز آمد و یک مقدار خسته بود و با تیم متمرین کرد. فردا یک مقدار تمرینات ویژه با او داریم و دوشنبه هم تمرین آخر را برگزار خواهد کرد. 

شفر در این باره که با توجه به فاصله ۵ امتیازی با پرسپولیس در صدر جدول چقدر به قهرمانی امیدوار است، گفت: الان برای ما لیگ مهم نیست و به لیگ بعد از بازی با الهلال فکر می‌کنیم. اول بازی الهلال و بعد از آن پدیده؛ ما در ابوظبی می‌مانیم و دیرتر برمی‌گردیم تا ریکاوری انجام بدهیم. بعد از آن مقابل پدیده بازی می‌کنیم. الان به لیگ فکر نمی‌کنم. نمی‌دانم چقدر از رسانه‌ها اینجا هستند اما بعد از بازی دربی بعضی‌ها شانسی برای ما قائل نبودند اما ما برگشتیم. این برای ما خیلی مهم است و نشان دهنده شخصیت خوب تیم ماست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=67743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰