تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

حاشیه‌های تبریز از نگاه مدیرعامل سابق تراکتور/ “هواداران گناه دارند”

  • کد خبر : 68051
  • 01 اردیبهشت 1398 - 4:09

به گزارش جمهوریت ; محمدحسین جعفری می‌گوید مدیریت باشگاه تراکتورسازی باید هنر خود را نشان دهد و این تیم را از حواشی و بحران خارج کند. محمدحسین جعفری، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی درباره حواشی ایجاد شده پس از شکست این تیم برابر پیکان و هجوم هواداران این تیم تبریزی به زمین مسابقه و درگیری با کاپیتان‌های […]

به گزارش جمهوریت ;

محمدحسین جعفری می‌گوید مدیریت باشگاه تراکتورسازی باید هنر خود را نشان دهد و این تیم را از حواشی و بحران خارج کند.

محمدحسین جعفری، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی درباره حواشی ایجاد شده پس از شکست این تیم برابر پیکان و هجوم هواداران این تیم تبریزی به زمین مسابقه و درگیری با کاپیتان‌های تراکتورسازی گفت: اکنون نباید درباره این مسائل صحبت کرد زیرا تراکتورسازی بیش از این وارد حاشیه می‌شود اما باید چنین فضاهایی مدیریت شوند زیرا این هواداران هستند که صاحب اصلی این باشگاه هستند.

او ادامه داد: تراکتورسازی کم مشکل ندارد و این اتفاقی بود که افتاده است و امیدواریم مدیران شرایط را برگردانند. حوادث روز جمعه باید مدیریت می‌شد تا کار به آن‌جا کشیده نمی‌شد. هوادار بیچاره گناه دارد که در گرما و سرما به استادیوم می‌آید اما با یکی دو اشتباه تیمش که مدعی قهرمانی است از کورس جا می‌ماند. این موضع‌گیری‌ها و تصمیم‌های اشتباه باید اصلاح شود تا تراکتورسازی با زحمت‌های کشیده شده دچار بحران نشود.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی درباره نحوه عملکرد مدیریت تراکتورسازی در خصوص قضیه محسن فروزان گفت: این اتفاق می‌توانست به‌گونه‌ای دیگری مدیریت شود اما با توجه به اینکه مدیریت تراکتورسازی اطلاع دقیق‌تری نسبت به قضیه فروزان دارند، باید به تصمیم آن‌ها احترام گذاشته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=68051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰