تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
14

گم شدن مرتضوی ضربه بزرگی به سرمایه اجتماعی است

  • کد خبر : 681
  • 12 تیر 1397 - 22:05
گم شدن مرتضوی ضربه بزرگی به سرمایه اجتماعی است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره اظهار بی اطلاعی از جایگاه دقیق سعید مرتضوی و ابهام در وضعیت وی گفت : مردم در کامنت های اخبار و یا پست های اینستاگرامم عبارات بسیار ناراحت کننده ای از قبیل ” چاقو دسته خود را […]

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ، نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره اظهار بی اطلاعی از جایگاه دقیق سعید مرتضوی و ابهام در وضعیت وی گفت : مردم در کامنت های اخبار و یا پست های اینستاگرامم عبارات بسیار ناراحت کننده ای از قبیل ” چاقو دسته خود را نمی برد” درباره وضعیت حکم قضایی سعید مرتضوی می نویسنند و خیلی حرف ها را با ظاهر مزاح طرح می کنند .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: مرتضوی تیم حفاظتی دارد چطور از جای وی خبر ندارند؟

وی ادامه داد: گروه هپی را در ساعتی بعد از آنچه ارتکاب جرم می خواندند، بازداشت کردند ، در عملیات تروریستی در مجلس خانواده و مرتبطین گروه تروریست های داعش را تنها چند ساعت بعد از وقوع حمله در محل زندگی شان دستگیر کردند ، پس چطور مردم قبول کنند که مرتضوی آزاد باشد؟!

جعفرزاده تصریح کرد : این که بگویند نمی دانیم و نمی توانیم پیدایش کنیم داستان دکل گمشده نفتی است که هرگز برای مردم حل نشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مرتضوی در پرونده کهریزک مباشرت در قتل داشته حالا خانواده روح الامینی رضایت داده اند و در نهایت حکم ۲ سال شده است و این ۲ سال باید اجرا شود.

وی افزود: نباید فراموش کرد که گم شدن مرتضوی ضربه بزرگی به سرمایه اجتماعی است.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد : مرتضوی تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ کرده است یعنی از حکم خود اطلاع دارد و حکم به وی ابلاغ شده است و این که گم شده باشد بسیار عجیب و غیرقابل باور است.

وی ادامه داد : اگر مرتضوی باید به زندان برود باید هر چه سریع تر این اتفاق بیفتد و اگر قرار نیست به زندان برود باید به مردم اعلام کنند که مرتضوی به هر دلیلی تبرئه یا عفو شد اما شرایط فعلی که مجرم است و پیدایش نمی کنیم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰