تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) به زودی معرفی می شود

  • کد خبر : 68261
  • 01 اردیبهشت 1398 - 16:34
سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) به زودی معرفی می شود

به گزارش جمهوریت ; سامسونگ اخیرا گلکسی A20e را به عنوان نسخه ارزان‌تر گلکسی A20 معرفی کرد، حال به نظر می‌رسد این غول کره‌ای برای گلکسی A10 نیز چنین برنامه‌ای دارد و در آینده‌ای نزدیک از گلکسی A10e رونمایی خواهد کرد. سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) به زودی معرفی می شود و در ادامه با هم درباره […]

به گزارش جمهوریت ;

سامسونگ اخیرا گلکسی A20e را به عنوان نسخه ارزان‌تر گلکسی A20 معرفی کرد، حال به نظر می‌رسد این غول کره‌ای برای گلکسی A10 نیز چنین برنامه‌ای دارد و در آینده‌ای نزدیک از گلکسی A10e رونمایی خواهد کرد. سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) به زودی معرفی می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A10 در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی سری A سامسونگ است اما به نظر می‌رسد نسخه‌ قیمت مناسب‌تر آن در راه است و به زودی معرفی خواهد شد.

عضو جدید سری A سامسونگ با شماره مدل SM-A102U موفق به کسب تاییدیه Wifi شده است که به نظر می‌رسد نام این دستگاه Galaxy A10e باشد.

همان طور که در تاییدیه بالا مشاهده می‌کنید این دستگاه به اندروید ۹ مجهز بوده و از وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac دو بانده پشتیبانی می‌کند و این برای یک موبایل در این رده قیمت جذاب است.

تا کنون اطلاعات زیادی درباره گلکسی A10e منتشر نشده است اما اگر سامسونگ همان استراتژی معرفی گلکسی A20e را در پیش بگیرد، قیمت دستگاه جدید آن نزدیک ۱۰۰ دلار خواهد بود تا ارزان‌تر از برادر بزرگ‌تر ۱۲۰ دلاری خود باشد. به احتمال زیاد به غیر از باتری و صفحه‌نمایش کوچک‌تر، سایر مشخصات گلکسی A10 و A10e یکسان باشد.

گلکسی A10 به نمایشگر ۶٫۲ اینچی از نوع Infinity-U با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است و از پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۴، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

سری A گوشی‌های سامسونگ به طرز سرسام آوری زیاد و شلوغ شده است و شاهد معرفی تقریبا ۱۰ گوشی جدید تحت عنوان گلکسی A 2019 هستیم. البته به نظر می‌رسد این استراتژی سامسونگ برای پیروزی در رقابت با شیائومی جواب داده چرا که موفق به فروش ۲ میلیون دستگاه در عرض تنها ۴۰ روز در کشور هند شده و درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری برای آن به همراه داشته است.

نظر شما درباره این راهبرد سامسونگ چیست؟ فکر می کنید گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) دستگاه جذابی باشد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=68261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰