تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند، معامله قرن محقق می‌شود

  • کد خبر : 68810
  • 02 اردیبهشت 1398 - 21:09
اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند، معامله قرن محقق می‌شود

به گزارش جمهوریت ; دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:امروز اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند معامله قرن محقق خواهد شد اما اگر امیدوار و استوار باشند به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد..   به گزارش ایلنا، سیدحسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود به مناسبت میلاد امام زمان (عج) ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در سریلانکا، به […]

به گزارش جمهوریت ;

اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند، معامله قرن محقق می‌شود

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:امروز اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند معامله قرن محقق خواهد شد اما اگر امیدوار و استوار باشند به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد..

 

به گزارش ایلنا، سیدحسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود به مناسبت میلاد امام زمان (عج) ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در سریلانکا، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

وی ضمن تاکید بر لزوم مقابله با تروریسم و خشکاندن ریشه های آن از همه جهانیان خواست که در راستای مقابله با تروریسم و حامیان آن تلاش کنند.

نصرالله افزود: تروریسم دست گذاشته بر روی همه اعیادی که در جهان وجود دارد، از سریلانکا گرفته تا فلسطین اشغالی و یمن، و به رغم تمام این فجایعی که تروریسم در اعیاد به بار می آورد ما باید اعیاد را زنده نگاه داریم(جشن بگیریم).

وی خاطرنشان کرد: در همه ادیان الهی یک تفکر قالب و مرکزی درخصوص آخرالزمان و اقامه عدل الهی در زمین و اینکه صالحین وارث زمان هستند وجود دارد و این از بدیهیات همه ادیان الهی است که زمین به دست یک فرمانده لایق از ظلم پاکسازی می شود و عدل الهی در جهان برپا می شود.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این پیشوای لایق در عقیده مسلمین نواده رسول الله است و آینده بشریت به دستان او محقق خواهد شد، ما امروز به امید نیاز داریم چرا که جنگ امروز جنگ با نا امیدی و یاس است.

سیدحسن نصرالله در ادامه تاکید کرد که نا امیدی در جامعه منجر به تسلیم شدن در برابر تمامی چالش ها می شود و خطرناکترین چیزها در جامعه رواج ناامیدی است چه در سطح فردی و چه در سطح جمعی.

وی در ادامه با اشاره به «معامله قرن» گفت: امروز اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند معامله قرن محقق خواهد شد اما اگر امیدوار و استوار باشند به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد و هیچ استکباری نمی تواند توطئه های خود را عملی کند، همچنین اگر لبنانی ها نا امید شوند آمریکا لبنان را به دستان رژیم صهیونیستی می دهد.

ادامه دارد…

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=68810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰