تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

دولت نباید از فیلتر تلگرام عقب نشینی کند

  • کد خبر : 690
  • 12 تیر 1397 - 22:06
دولت نباید از فیلتر تلگرام عقب نشینی کند

علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار جمهوریت در ارزیابی پست اینستاگرامی حسن روحانی، رییس جمهوری درباره فیلتر تلگرام و اعلام اینکه فیلتر تلگرام نظر دولت نبوده است، گفت : تصور می کنم چون یک عزم ملی از ابتدا در این خصوص وجود داشت، نباید […]

علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار جمهوریت در ارزیابی پست اینستاگرامی حسن روحانی، رییس جمهوری درباره فیلتر تلگرام و اعلام اینکه فیلتر تلگرام نظر دولت نبوده است، گفت : تصور می کنم چون یک عزم ملی از ابتدا در این خصوص وجود داشت، نباید دولت در این زمینه عقب نشینی داشته باشد.

بروجردی در ادامه این مطلب افزود: این افتخار ملی است که بتوانیم توانمندی های ملی خود را تقویت و بروز دهیم و مانع حاکم شدن بیگانگان بر مقدرات کشور شویم .

وی همچنین تصریح کرد : در همین راستا گام نخست ، گامی بود که خود دولت مصوب کرد و دستور داد تا این کوچ را انجام دهند و به شبکه های اجتماعی داخلی و ایرانی بیایند و این اقدام به این معنی است که مقدرات کشور نباید در اختیار بیگانگان باشد و گام های بعدی را بر اساس منافع ملی و مسائل مرتبط با منافع مردم اتخاذ می شود که بحث فیلترینگ هم در این چهارچوب قابل تعریف است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد : در اطلاعایه ای که قوه قضاییه در این خصوص داده است، عدم تمکین تلگرام راجع به منافع و امنیت ملی عامل فیلترینگ عنوان شد اگر تلگرام طی توافق روشنی مثل هر شبکه دیگری تعامل می کرد و قوانین بازی را رعایت می کرد کار به اینجا کشیده شد .

بروجردی همچنین با اشاره به اظهارات برخی گروه ها مبنی بر این که فیلتر تلگرام نقض شعارهای انتخاباتی روحانی است گفت : این قیاس غلط و اشتباهی است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد :  این اقدام و فیلتر تلگرام نقض شعار انتخاباتی روحانی در بازه زمانی انتخابات درباره شبکه های اجتماعی نیست، در حال حاضر تعداد زیادی شبکه ضدانقلاب وجود دارد مگر قرار است از آن ها حمایت شود؟!؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰