تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
15

گزارشی از واکنش منتقدان دولت به خروج آمریکا از برجام

  • کد خبر : 691
  • 12 تیر 1397 - 22:08
گزارشی از واکنش منتقدان دولت به خروج آمریکا از برجام

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره خروج آمریکا از برجام گفت : تصور می کنم دولت باید متوجه باشد که چه اشتباهی مرتکب شده و چه هزینه هایی را با این اشتباه به کشور تحمیل کرده است. عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی […]

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره خروج آمریکا از برجام گفت : تصور می کنم دولت باید متوجه باشد که چه اشتباهی مرتکب شده و چه هزینه هایی را با این اشتباه به کشور تحمیل کرده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ما از اول به این توافق و رفتار دولت در این خصوص انتقاد کردیم ، امروز هم انتقاد داریم از این به بعد هم انتقاد می کنیم .

وی تاکید کرد : احتمالا دولت محترم انتظار ندارد برایش کف بزنیم؟

قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت : من تصمیم گرفتم باید پای تصمیم خودم در برابر افکار عمومی بایستم در این بین کسانی نیز هشدار دادند که وارد کشتی که ناخدایش آمریکا است، نشوید .

عصو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد : مرتب تکرار کردند که اوباما به ما قول داده است، کری به ما قول داده است ، جان کری امروز چه کاره بود که ظریف با وی دیدار کرد؟!

وی افزود : کری نه تنها امروز نفوذی در کاخ سفید ندارد بلکه رقیب آن ها است ، مثل این می ماند که آمریکایی ها برای پیشبرد کارهای خود با رقبای آقای روحانی مذاکره کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد : ما چون دیپلمات نیستیم و خارج از کشور نرفتیم با این آمریکایی ها هم نشست و برخواست نکرده ایم این رفتارهای آقای روحانی و دولتش را نمی فهمیم!

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰