تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

استرلینگ: جایزه بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی چه اهمیتی دارد؟

  • کد خبر : 69554
  • 04 اردیبهشت 1398 - 13:08

به گزارش جمهوریت ; ستاره منچسترسیتی می‌گوید برای او انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی اهمیتی ندارد. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، رحیم استرلینگ در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم منچسترسیتی داشته است و نامزد عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر قرار دارد […]

به گزارش جمهوریت ;

ستاره منچسترسیتی می‌گوید برای او انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال بدون قهرمانی اهمیتی ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، رحیم استرلینگ در این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم منچسترسیتی داشته است و نامزد عنوان بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر قرار دارد و خیلی‌ها عقیده دارند از بین او و فان دایک یکی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب می‌شود.

استرلینگ که تیمش باید امشب (چهارشنبه) در لیگ برتر در دیداری دشوار برابر منچستریونایتد قرار گیرد، درباره شانس قهرمانی و همچنین انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال گفت: این خیلی خوب است که عملکرد خوب شما را ببینند و شما نامزد کسب عناوین فردی باشید ولی صادقانه باید بگویم اگر قهرمان نشویم، اصلاً دوست ندارم حتی نامزد این عناوین باشم و به نظرم این عناوین فردی اهمیتی ندارد. چیزی که من به آن فکر می‌کنم این است که بتوانم قهرمانی مجدد در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در جام حذفی را تجربه کنم و به مسائل دیگر کاری ندارم.

بهترین بازیکن سال در لیگ برتر با رأی بازیکنان انتخاب می‌شود و در این رأی‌گیری بازیکنان نمی‌توانند هم تیمی خودشان یا خودشان را انتخاب کنند. رحیم استرلینگ در بخش پایانی صحبت خود گفت: من به هری کین رأی دادم چون او را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که خیلی برای تیمش زحمت می‌کشد و هر سال گل‌های زیادی نیز به ثمر می‌رساند. من او را در تیم ملی دیدم و می‌دیدم که روز به روز چه تلاش زیادی از خود بروز می‌داد.

منچسترسیتی در حالی برابر منچستریونایتد قرار می‌گیرد که شاگردان گواردیولا در بازی رفت توانستند یونایتد را با هدایت مورینیو شکست دهند و اکنون سیتی باید برابر تیمی قرار گیرد که این روزها با هدایت سولسشایر شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=69554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰