تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
5

امکان استقرار بازدیدکنندگان شهرستانی در هتل آفتاب حرم امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 69964
  • 05 اردیبهشت 1398 - 13:09

به گزارش جمهوریت ; بازدیدکنندگان و ناشران شهرستانی می‌توانند جهت قامت از زائرسرای حرم امام خمینی(ره) استفاده کنند. به گزارش ایسنا ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با هماهنگی‌های انجام شده از سوی بخش رفاهی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدیدکنندگان و ناشرانی که از دیگر استان‌های کشور در تهران […]

به گزارش جمهوریت ;

بازدیدکنندگان و ناشران شهرستانی می‌توانند جهت قامت از زائرسرای حرم امام خمینی(ره) استفاده کنند.

به گزارش ایسنا ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با هماهنگی‌های انجام شده از سوی بخش رفاهی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدیدکنندگان و ناشرانی که از دیگر استان‌های کشور در تهران حضور پیدا کرده‌اند، می‌توانند از هتل آفتاب حرم امام خمینی (ره) برای اقامت استفاده کنند.

هتل آفاب حرم امام خمینی (ره) روزانه پذیرش ۱۰۰۰ نفر را دارد و صبحانه رایگان در اختیار بازدیدکنندگان و ناشران شهرستانی قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان برای استفاده از این ظرفیت در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند به بخش رفاهی نمایشگاه کتاب تهران مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت ۱۰ صبح ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=69964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰