تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
10

قیمت و عکس‌های تبلیغاتی Mi Pad 4 فاش شد

  • کد خبر : 70
  • 06 تیر 1397 - 14:24
قیمت و عکس‌های تبلیغاتی Mi Pad 4 فاش شد

در چند هفته اخیر خبرهای زیادی از Mi Pad 4 با سرعت زیادی فاش شده است که با توجه به رونمایی از آن در هفته بعد توسط شیائومی، طبیعی است. آخرین مطالبی که از این تبلت لو رفته است، عکس‌های تبلیغاتی مربوط به طراحی آن و قیت آن هستند. با توجه به عکس‌های تبلیغاتی این […]

در چند هفته اخیر خبرهای زیادی از Mi Pad 4 با سرعت زیادی فاش شده است که با توجه به رونمایی از آن در هفته بعد توسط شیائومی، طبیعی است. آخرین مطالبی که از این تبلت لو رفته است، عکس‌های تبلیغاتی مربوط به طراحی آن و قیت آن هستند.

با توجه به عکس‌های تبلیغاتی این تبلت، Mi Pad 4 کامپکتی ۸ اینچی با صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. طراحی این تبلت بسیار شبیه به تبلت‌های نسل گذشته خود است و اگر شیائومی بخواهد این تبلت را با موفقیت در فروش عرضه کند، باید قابلیت‌های غیر از طراحی آن را با توجه به مشخصات روز تغییر دهد. بر اساس خبرهای فاش شده از شرکت چینی، این تبلت قرار است با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، باتری ۶هزار میلی‌آمپری و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تولید شود که دوربین جلوی آن قرار است به سیستم تشخیص چهره با کمک هوش مصنوعی مجهز شود.

در خبرهای فاش شده از قیمت این تبلت، مشخص شده Mi Pad 4 در بازارها به قیمت ۲۳۰ دلار برای دستگاه‌هایی که قابلیت نصب سیمکارت ندارند به فروش خواهند رسید اما نمونه‌هایی از آن که با ۶ گیگابایت رم تولید می‌شوند و اتصال به اینترنت از طریق سیمکارت در آن‌ها امکان‌پذیر است، به قیمت ۳۰۸ دلار فروخته خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=70

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰