تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
14

عباس آخوندی شهردار بعدی تهران است

  • کد خبر : 7015
  • 11 آبان 1397 - 16:09
عباس آخوندی شهردار بعدی تهران است

به گزارش جمهوریت ، در حالی که هنوز افشانی و حامیانش در آخرین تلاش ها ، می خواهند یکشنبه و سه شنبه این هفته ، خارج از نوبت ، طرح استثنا کردن افشانی را در کمیسیون اجتماعی تایید و برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال کنند اما پر واضح است که حتی در صورت […]

به گزارش جمهوریت ، در حالی که هنوز افشانی و حامیانش در آخرین تلاش ها ، می خواهند یکشنبه و سه شنبه این هفته ، خارج از نوبت ، طرح استثنا کردن افشانی را در کمیسیون اجتماعی تایید و برای تصویب به صحن علنی مجلس ارسال کنند اما پر واضح است که حتی در صورت تصویب کمیسیون ، با وجود لابی های گسترده ، ده ها طرح در نوبت صحن است و امکان طرح فوری آن در صحن میسر نیست واحتمالا با توجه به ضیق وقت ، نوشداروی بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

در دیگر سوی ماجرا ، این هفته لیست بلند بالایی از کاندیداهای شهرداری پایتخت منتشر شد تا معلوم شود افشانی چند روزی بیشتر مستاجر خیابان بهشت نخواهد بود.

در این حال یک منبع آگاه به خبرنگار جمهوریت گفت : اعضای شورای شهر، مخفیانه ، رای استمزاجی گرفته اند و عباس آخوندی با فاصله زیاد از سایر کاندیداها ، شانس نخست برای در اختیار گرفتن کلید بهشت است.

نفر دوم محسن هاشمی رئیس فعلی شورای شهر تهران است که البته با وجود مخالفت اعضای حزب اتحاد ملت ایران و اعتماد ملی با شهردار شدن یکی از اعضای حزب کارگزاران ، شانس وی چندان زیاد نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰