تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

نتایج انتخابات کنگره بر تعامل ایران و آمریکا بی تاثیر است

  • کد خبر : 7177
  • 19 آبان 1397 - 10:12
نتایج انتخابات کنگره بر تعامل ایران و آمریکا بی تاثیر است

به گزارش جمهوریت، وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز شنبه در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اروپایی‌ها  در بحث برجام نقش پلیس خوب و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را ایفا می‌کنند، گفت: من چنین موضوعی را قبول ندارم. اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با یکدیگر در برجام اختلاف ‌نظر دارند و به نظر نمی‌رسد که کسی […]

به گزارش جمهوریت، وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز شنبه در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اروپایی‌ها  در بحث برجام نقش پلیس خوب و آمریکایی‌ها نقش پلیس بد را ایفا می‌کنند، گفت: من چنین موضوعی را قبول ندارم. اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با یکدیگر در برجام اختلاف ‌نظر دارند و به نظر نمی‌رسد که کسی در این میان نقش پلیس بد و کسی نقش پلیس خوب را بازی کند.

وی در یک برنامه رادیویی همچنین با بیان این‌که آمریکا منزوی شده است، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی ها در مورد برخی از سیاست‌ها اتفاق نظر دارند ولی در برخی از موارد مثل برجام دارای اختلاف نظر هستند.

ظریف در خصوص نتایج انتخابات کنگره آمریکا و تاثیر آن بر تعاملات ایران و آمریکا گفت: ما بر اساس تحولات داخلی آمریکا تصمیم نمی‌گیریم و سیاست‌هایمان را بر اساس مسایل داخلی آمریکا تعیین نمی‌کنیم و فکر نمی‌کنم این انتخابات تاثیر چندانی در مورد ایران داشته باشد البته ممکن است ترامپ در مورد مسایل داخلی‌اش با مشکل مواجه شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰