تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

منزوی: اهداف استقلال با شفر محقق نشد / قرار نیست مجیدی سرمربی دائمی باشد

  • کد خبر : 71832
  • 09 اردیبهشت 1398 - 11:09
منزوی: اهداف استقلال با شفر محقق نشد / قرار نیست مجیدی سرمربی دائمی باشد

به گزارش جمهوریت ; عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره پایان همکاری با وینفرد شفر و معرفی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت صحبت کرد. کامران منزوی در گفت و گو با ایلنا، درباره برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال تهران اظهار داشت: روند استقلال مناسب نبود، بالاخره وقتی شما در هر جایی و […]

به گزارش جمهوریت ;

منزوی: اهداف استقلال با شفر محقق نشد / قرار نیست مجیدی سرمربی دائمی باشد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درباره پایان همکاری با وینفرد شفر و معرفی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت صحبت کرد.

کامران منزوی در گفت و گو با ایلنا، درباره برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال تهران اظهار داشت: روند استقلال مناسب نبود، بالاخره وقتی شما در هر جایی و هر پستی کاری را آغاز می‌کنید یک هدفی برای خود تعیین می‌کنید و درباره آقای شفر شواهد گویاست که تا این لحظه هیچ کدام از اهداف محقق نشده بود و وقتی شما در مسیری برای رسیدن به هدفی موفق نیستید باید تغییر مسیر بدهید.

او در ادامه در این باره که امکان همکاری با شفر تا پایان فصل با توجه به قرارداد او ممکن نبود گفت: نه، دیگر این اتفاق بستگی به نظر افراد تصمیم گیرنده باشگاه دارد و ادامه روند با شفر غیرممکن بود و خواسته‌های طرفداران تحت الشعاع قرار گرفته بود.

منزوی افزود: باتوجه به اختیارات مدیرعامل باشگاه و صحبت‌هایی که صورت گرفته بود ایشان تصمیم گرفتند که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت فعلا سرمربیگری تیم را تا پایان ۵ مسابقه باقی مانده حضور داشته باشد و همکاری او موقت است. اندیشه‌های مدیریت باشگاه این نبوده که مجیدی سرمربی دائمی استقلال باشد و ایشان هم با توجه به وضعیت فعلی تیم ریسک کرده‌اند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت:‌ برای فصل بعدی در پایان فصل تصمیم گیری خواهیم کرد و در حال حاضر باید به مسابقات پیش رو نگاه کنیم. در رابطه با پایان همکاری با آقای شفر هم بگویم که با توجه به اینکه یک فصل از قرارداد او باقی مانده است باید باشگاه درباره باقی مانده مطالبات مذاکره کند. 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=71832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰