تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

فال روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 719
  • 13 تیر 1397 - 8:05
فال روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.   فال روزانه در روز […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

 

فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که  کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

 

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می‌یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می‌توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

شما به تازگی حساس می‌کنید به  شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

 

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

اکنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر دردومین خانه شما یعنی خانه ثروت‌های دنیایی با هم روبرو شده‌اند و شما توانایی این را دارید که در سرمایه گذاری‌های بزرگ پول خرج کنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه‌های خود ا چک کرده باشید، ولی به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یک پروژه جدید کنید. اما شاید شما به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید زمان کافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید که نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

نیازی به گفتن نیست که ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید، چرا که کارهای خیلی زیادی را شروع خواهید کرد که امکان تمام کردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود کاسته و فعالیت‌هایتان را کمتر کنید که بفهمید افراد دیگر به کمک‌تان نیاز پیدا کرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام کارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نکنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

 

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان به شما کمک نکنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛  این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

فکر کردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه‌تان دعوت کنید. اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷

 

اگر شما از چگونگی  موقعیت مالی خود نامطمئن هستید،‌ نیازی نیست که پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. دراین روزها بسیار  مهم  است که درباره چگونگی خرج کردن پول تان برای دیگران تجدید نظر کنید، چرا که شما تاکنون می‌خواستید به آنها نشان دهید که روی گنج نشسته‌اید یا اینکه کارخانه پول سازی دارید!! این نمایش‌های پنهان کارانه ممکن است برای مدت کوتاهی چاره‌ساز باشد چرا که بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه که الان  در آن قرار دارید درگیر می‌کند. استوار باشید و بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان می‌خواهد بگویند.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰