تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12

آسمان اکثر مناطق کشور بارانی است

  • کد خبر : 7326
  • 21 آبان 1397 - 11:28
آسمان اکثر مناطق کشور بارانی است

به گزارش جمهوریت؛محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی فزود: این بارندگی ها در شمال شرق مانند جنوب خراسان، خراسان رضوی و بخش هایی از خراسان جنوبی، به صورت بارش پراکنده و کاهش دما هم انتظار می شود. وی همچنین برای بخش هایی از استان گیلان، غرب مازندران ، ارتفاعات اردبیل ، گیلان، شمال شرق خوزستان­ ، […]

به گزارش جمهوریت؛محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی فزود: این بارندگی ها در شمال شرق مانند جنوب خراسان، خراسان رضوی و بخش هایی از خراسان جنوبی، به صورت بارش پراکنده و کاهش دما هم انتظار می شود.

وی همچنین برای بخش هایی از استان گیلان، غرب مازندران ، ارتفاعات اردبیل ، گیلان، شمال شرق خوزستان­ ، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود.اصغری با اشاره به اینکه از عصر امروز در بخش های جنوبی شاهد کاهش دما و هوای سرد خواهیم بود، گفت : این بارش ها در هرمزگان ، جزایر کیش ، لاوان ، سیری، ابوموسی ، تنب بزرگ و کوچک به صورت پراکنده خواهد بود.

وی برای تهران تا اواخر هفته هوایی بارانی پیش  بینی کرد و گفت: موج جدیدی از یکشنبه از نیمه غربی وارد کشور می شود.

اصغری با اشاره به کمبود بارش ها در اردبیل گفت : در سال ابی جاری کل بارش ها در کشور ۱۳میلی متر و در تهران ۹ و ۷ دهم  میلی متر ثبت شده است .

کارشناس هواشناسی ابراز امیدواری کرددر چند روز آینده کمبود بارش های این مناطق نیز جبران شود.وی همچنین از ورود موج جدید بارش از فردا شب از جنوب غربی خبر داد و گفت: بارش های قابل ملاحظه ای در بوشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، فارس و ایلام گزارش می شود.

کارشناس هواشناسی همچنین برای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد توام با خیزش گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰