تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
15

حناچی شهردار تهران شد

  • کد خبر : 7368
  • 22 آبان 1397 - 9:45
حناچی شهردار تهران شد

به گزارش جمهوریت؛، پیروز حناچی امروز در نشست شورای شهر تهران به عنوان شهردار جدید انتخاب شد تا جایگزین محمدعلی افشانی شود. پیروز حناچی در برنامه های خود برای اداره شهر تهران با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها گفته است : با استفاده از این نهاد‌ها می‌توان مشکلات توسعه اقتصادی شهری […]

به گزارش جمهوریت؛، پیروز حناچی امروز در نشست شورای شهر تهران به عنوان شهردار جدید انتخاب شد تا جایگزین محمدعلی افشانی شود.

پیروز حناچی در برنامه های خود برای اداره شهر تهران با تاکید بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها گفته است : با استفاده از این نهاد‌ها می‌توان مشکلات توسعه اقتصادی شهری را برطرف کرد.
حناچی ادامه داد: باید تهران را شهر دوست‌دار همه شهروندان قرار دهیم و برای رسیدن به این امر مهم باید برنامه‌های دقیقی در حوزه‌های محیط زیست، مدیریت بافت فرسوده و کاهش ترافیک شهری داشته باشیم.
تهران شهری است که پتانسیل گردشگری بالایی دارد؛ اما باید نقاط ضعف این حوزه را در برنامه‌های خود جای دهیم.
در حوزه پدافند غیر عامل، تهران آمادگی کامل را برای مقابله با بحران‌ها ندارد؛ همچنین تهران شهری زلزله‌خیز است و باید برای مقابله با زلزله آمادگی لازم را داشته باشیم.
حناچی افزود: در سال ۱۳۹۵ بیش از ۲۶۰ روز هوای ناسالم در تهران داشتیم که این نشان‌دهنده عدم مدیریت صحیح در زمینه ترافیک است. عدم توجه به مشکلات زیست‌محیطی در شهر تهران باعث ایجاد مشکلات اساسی برای شهروندان می‌شود.
عباس آخوندی هم ۱۰ رای کسب کرد .
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰