تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

ارتش سوریه سکوهای موشکی تروریست‌ها را در حومه‌های حماه و ادلب منهدم کرد

  • کد خبر : 74824
  • 04 خرداد 1398 - 18:09

به گزارش جمهوریت ; به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، تحولات میدانی در حماه حاکی‌ست که یگان‌های ارتش عملیات موفقیت‌آمیزی در محورهای تحرکات گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در شهرک‌های «اللطامنه»، «کفرزیتا» و «الهبیط» در حومه‌های شمالی حماه و جنوبی ادلب انجام دادند. عملیات ارتش به کشته و زخمی شدن […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سانا، تحولات میدانی در حماه حاکی‌ست که یگان‌های ارتش عملیات موفقیت‌آمیزی در محورهای تحرکات گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در شهرک‌های «اللطامنه»، «کفرزیتا» و «الهبیط» در حومه‌های شمالی حماه و جنوبی ادلب انجام دادند.

عملیات ارتش به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام تجهیزات جنگی، سکوهای موشکی و تسلیحات آنها منجر شد.

طبق این گزارش، گروه‌های تروریستی امروز ــ شنبه ــ خمپاره‌های موشکی به شهرک‌های مسکونی و منازل غیرنظامیان در شهر «السقلیبه» و شهرک «عین الکروم» در حومه شمالی حماه شلیک کردند که در پی آن، خسارات گسترده‌ای به اموال عمومی و خصوصی و زیرساخت‌ها وارد شد. این حملات، تلفات جانی نداشته است.

یگان‌های ارتش سوریه، روز گذشته نیز مراکز تجمع و تجهیزات تروریست‌های جبهه النصره را در «خان شیخون»، الهبیط، «احراش قریه عابدین»، حومه «حاس» و «کفرنبل» در حومه ادلب هدف قرار دادند و شماری از این عناصر را در «قسطون»، «المغیر»، اطراف «کفرنبوده» و «الصیاد» در حومه شمالی حماه از پای درآوردند.

بیشتر گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در حومه جنوبی ادلب و برخی روستاها و شهرک‌های حومه شمالی حماه مستقر هستند و به‌شکل مستمر، دست به حملاتی علیه مواضع ارتش، مراکز تجمع نیروهای ارتش و روستاها می‌زنند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=74824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰