تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

یک ساعت تاخیر در برگزاری لیگ طلایی دوومیدانی بانوان به دلیل خاموشی

  • کد خبر : 75265
  • 11 خرداد 1398 - 23:36

به گزارش جمهوریت ; در حالی که باید مسابقات دوومیدانی لیگ طلایی بانوان از ساعت ۲۱:۰۰ در مجموعه آفتاب انقلاب آغاز می شد اما به دلیل خاموشی مجموعه، دوومیدانی کاران یک ساعت منتظر آغاز مسابقات خود شدند. به گزارش ایسنا، گویا از ابتدا اداره برق اعلام کرده بود که تا ساعت ۲۲ یا کمی بیشتر […]

به گزارش جمهوریت ;

در حالی که باید مسابقات دوومیدانی لیگ طلایی بانوان از ساعت ۲۱:۰۰ در مجموعه آفتاب انقلاب آغاز می شد اما به دلیل خاموشی مجموعه، دوومیدانی کاران یک ساعت منتظر آغاز مسابقات خود شدند.

به گزارش ایسنا، گویا از ابتدا اداره برق اعلام کرده بود که تا ساعت ۲۲ یا کمی بیشتر برق مجموعه درست خواهد شد. در این شرایط مسابقات تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در این‌باره به ایسنا گفت: گویا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه برق مجموعه قطع شده است. مسئولان فدراسیون و ماموران اداره برق در صدد هستند که این مشکل را رفع کنند. قرار بود اگر تا ساعت ۲۲ برق درست شد مسابقات انجام شود در غیر اینصورت ورزشکاران به خوابگاه بروند و فردا مسابقات برگزار شود. اگر تا ۲۲:۰۰ برق درست شود می‌توانیم تا ساعت یک و دو بامداد نیز مسابقات را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاسی از شب زمان مناسبی برای برگزاری مسابقه است، گفت: در حال حاضر ورزشکاران خسته شده‌اند. زمان آغاز مسابقه ساعت ۲۱ بوده ولی اگر برق درست شود چاره‌ای نیست. البته با توجه به اینکه کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در مراسم  تجلیل از قهرمانان است با دبیر فدراسیون در این‌باره صحبت کردم که بچه‌ها به خوابگاه بروند و فردا مسابقات انجام شود اما منتطر شدیم تا برق بیاید. اکنون با آمدن برق مجموعه، مسابقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=75265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰