تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

انتصاب خانم شرفبافی نشان از توجه به تخصص و توانمندی های زنان در عرصه مدیریتی دارد

  • کد خبر : 75330
  • 12 خرداد 1398 - 0:11
انتصاب خانم شرفبافی نشان از توجه به تخصص و توانمندی های زنان در عرصه مدیریتی دارد

به گزارش جمهوریت ؛ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب خانم فرزانه شرفبافی به عنوان مدیر عامل شرکت کیش ایر نشانگر اقدامی مثبت و شایسته در انتصاب زنان فرهیخته و با کفایت برای پست‌های مدیریت عالی است. زهرا سعیدی مبارکه تصریح کرد: این انتصاب  نشانگر اقدامی مثبت و شایسته در انتصاب زنان فرهیخته […]

به گزارش جمهوریت ؛ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب خانم فرزانه شرفبافی به عنوان مدیر عامل شرکت کیش ایر نشانگر اقدامی مثبت و شایسته در انتصاب زنان فرهیخته و با کفایت برای پست‌های مدیریت عالی است.

زهرا سعیدی مبارکه تصریح کرد: این انتصاب  نشانگر اقدامی مثبت و شایسته در انتصاب زنان فرهیخته و با کفایت برای پست های مدیریت عالی است.
عضو فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم درک مهتر از مدرک است اما این انتصاب حکایت‌گر  انتخابی سرشار از تخصص، تبحر، تجربه و اندوخته فنی و عملیاتی برای تصدی این پست مهم است چرا که ایشان دارای مدرک دکتری مهندسی هوافضا از دانشگاه شریف گرایش سازه‌های هوایی میباشد .
سعیدی با تقدیر از اقدام مدیر عامل منطقه کیش در انتخاب فرزانه شرفبافی به عنوان مدیر عامل کیش ایر گفت: انتخاب شرفبافی بیش از جنسیت وابسته به تعقل و تفکر است که نشان از توجه و اعتماد ویژه به تخصص و توانمندی های زنان در عرصه مدیریتی دارد.
این نماینده مجلس با اشاره به سوابق مدیریتی خانم شرفبافی که در شرایط نامطلوب اقتصادی کشور در جایگاهی دیگر مدیریت کردند گفت: ازایشان میخواهم بار دیگر با توانایی و تخصص برای رسیدن به نقطه ی کمال تلاش کند .
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=75330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰