تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

انتصاب خانم شرفبافی به عنوان مدیر عامل شرکت کیش ایر برخواسته از تعقل و تفکر و عدالت محوری است

  • کد خبر : 75335
  • 12 خرداد 1398 - 0:15
انتصاب خانم شرفبافی به عنوان مدیر عامل شرکت کیش ایر برخواسته از تعقل و تفکر و عدالت محوری است

به گزارش جمهوریت ؛ عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: برابری فرصت ها و عدالت جنسیتی با کنار گذاشتن سقف شیشه ای در انتصاب زنان در پست های مدیریتی در دولت تدبیر و امید اقدامی شایسته تقدیر است، اگرچه وعده ها بیش از آنچه که در عمل شاهد ان هستیم بود. وی با بیان اینکه انتصاب […]

به گزارش جمهوریت ؛ عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: برابری فرصت ها و عدالت جنسیتی با کنار گذاشتن سقف شیشه ای در انتصاب زنان در پست های مدیریتی در دولت تدبیر و امید اقدامی شایسته تقدیر است، اگرچه وعده ها بیش از آنچه که در عمل شاهد ان هستیم بود.

وی با بیان اینکه انتصاب خانم شرفبافی اقدامی در جهت تحقق وعده انتصاب زنان در پست های مدیریت عالی و بهره مندی از توانمندی زنان صاحب تخصص و کاردان  برای پست‌های مدیریت عالی است که فراکسیون زنان مجلس تلاش های بسیاری در رایزنی با دولت برای این مهم انجام داد.
عضو فراکسیون زنان مجلس افزود: ضمن تبریک به خانم شرفبافی به عنوان مدیر عامل شرکت کیش ایر و ارزوی توفیقات روزافزون برای ایشان و مجموعه هواپیمایی کشور ، یقینا ایشان با بهره گیری از تجارب موفقی که در سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) داشتند و تخصص، تبحر و اندوخته فنی و عملیاتی که برای تصدی این پست مهم دارا هستند نشان خواهند داد که این انتصاب بیش از نگاه جنسیتی برخواسته از تعقل و تفکر و عدالت محوری است.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=75335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰