تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

رقابت ۲۶۰ فرهنگی استان فارس در مسابقات قرآن و عترت

  • کد خبر : 75496
  • 12 خرداد 1398 - 12:33

به گزارش جمهوریت ; رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش‌وپرورش فارس گفت: ۲۶۰ نفر از فرهنگیان زن و مرد از سراسر استان، برای حضور در مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان باهم به رقابت پرداختند . به گزارش ایسنا منطقه فارس، صدرالله زین‌العبادی یکشنبه ۱۲ خرداد به خبرنگاران گفت: هم‌زمان با […]

به گزارش جمهوریت ;

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش‌وپرورش فارس گفت: ۲۶۰ نفر از فرهنگیان زن و مرد از سراسر استان، برای حضور در مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان باهم به رقابت پرداختند .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، صدرالله زین‌العبادی یکشنبه ۱۲ خرداد به خبرنگاران گفت: هم‌زمان با ماه نزول قرآن مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان فارس، در ۴ رشته قرائت و تحقیق، نهج‌البلاغه، احکام و حفظ قرآن به‌صورت ده جز و کل در دارالقرآن فرهنگیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب ناحیه چهار شیراز برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری داوران و اساتید برجسته قرآنی استان در برگزاری این رقابت‌ها، افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۶۰ تن از فرهنگیان خواهر و برادر از سراسر استان باهم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش‌وپرورش فارس گفت: مرحله کشوری این مسابقات از نهم تا یازدهم تیرماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود که از استان فارس نیز در هر رشته یک نفر خواهر و یک نفر برادر و در مجموع هشت نفر به عنوان منتخبین استانی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=75496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰