تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

آیت‌الله اراکی: مستند سازی‌های علمی مانع از تحریف شخصیت امام خمینی می‌شود

  • کد خبر : 75498
  • 12 خرداد 1398 - 12:33

به گزارش جمهوریت ; دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مستندسازی‌های علمی مانع از تحریف شخصیت امام خمینی(ره) توسط بدخواهان می شود. به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن اراکی شامگاه شنبه در پیامی به نشست بازکاوی پروژه ظالمانه تحریف امام توسط دشمن در رسانه‌های داخلی و خارجی که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی قم […]

به گزارش جمهوریت ;

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مستندسازی‌های علمی مانع از تحریف شخصیت امام خمینی(ره) توسط بدخواهان می شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن اراکی شامگاه شنبه در پیامی به نشست بازکاوی پروژه ظالمانه تحریف امام توسط دشمن در رسانه‌های داخلی و خارجی که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد: یکی از خطرناک‌ترین شیوه‌های جنگ علیه انبیای الهی توسط دشمنان، تحریف شخصیت و تعالیم آن‌ها بود. این شیوه را دشمن در طول انقلاب اسلامی بر علیه میراث فکری و اندیشه‌های سیاسی امام خمینی (ره) به کار گرفت.

وی اظهار کرد: تحریف اندیشه‌های امام خمینی (ره) به چند صورت اتفاق می‌افتد که اولین آن تحریف کتمانی است که به معنای کتمان بخشی یا تمامی اندیشه‌ها و حقایق مربوط به یک مکتب می‌شود.

آیت الله اراکی بیان کرد: تحریف تبدیلی دومین نوع تحریف است که به معنای تبدیل بخشی از اندیشه‌های امام به مباحث دیگر می‌شود و موضوعی را به گونه‌ای دیگر به امام (ره) نسبت می‌دهند.

وی عنوان کرد: در تحریف مفهومی که نوع سوم از تحریف است، گفتار یا رفتاری را بر خلاف آنچه متصور است به صاحب آن نسبت می‌دهند و مفهوم گفتار و رفتار را تغییر می‌دهند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمن در طول انقلاب تلاش کرد بسیاری از گفتار و رفتار امام خمینی (ره) را تغییر دهد و تحریف ایجاد کند.

وی افزود: نوع دیگر؛ تحریف تطبیقی است که تحریف در تطبیق کلیات بر مصادیق و جزئیات بوده و از شیوه‌های خطرناک در تحریف است، بیماردلان از این روش در طول انقلاب بر علیه اندیشه‌ها و تفکرات امام خمینی (ره) استفاده کردند.

وی بیان کرد: مستندسازی‌های علمی مانع از تحریف شخصیت امام خمینی (ره) توسط بدخواهان می‌شود، در این باره حوزه‌های علمیه رسالت مهمی در مقابله با تحریف اندیشه‌های امام (ره) دارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=75498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰