تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

باند سارقان سیم برق هوایی در اندیمشک متلاشی شد

  • کد خبر : 76373
  • 15 خرداد 1398 - 1:34
باند سارقان سیم برق هوایی در اندیمشک متلاشی شد

به گزارش جمهوریت ; سرهنگ امیرعباس شهبازی، سرپرست فرماندهی انتظامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کسب چندین فقره گزارش قطع و سرقت سیم برق هوایی در برخی از مناطق و محلات این شهرستان گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه به ماموران پلیس ابلاغ شد. […]

به گزارش جمهوریت ;

سرهنگ امیرعباس شهبازی، سرپرست فرماندهی انتظامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کسب چندین فقره گزارش قطع و سرقت سیم برق هوایی در برخی از مناطق و محلات این شهرستان گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه به ماموران پلیس ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ اندیمشک موفق شدند با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای سرقت سیم برق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

سرهنگ شهبازی با بیان اینکه در بازرسی ازمحل اختفاء سارقان مقادیری کابل و سیم برق به همراه قیچی مخصوص برش سیم کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم برق هوایی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اندیمشک در پایان از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد و افزود: مشارکت و تعامل مردم با پلیس موجب امنیت پایدار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان سیم برق

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=76373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰