تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

تخلیه بیش از ۲ میلیون تن انواع محموله در خطوط ریلی هرمزگان

  • کد خبر : 76427
  • 15 خرداد 1398 - 7:34
تخلیه بیش از ۲ میلیون تن انواع محموله در خطوط ریلی هرمزگان

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،ماسوری مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۶۷۴ تن انواع محموله و مواد معدنی در سایر خطوط این اداره کل تخلیه شد. وی گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،ماسوری مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۶۷۴ تن انواع محموله و مواد معدنی در سایر خطوط این اداره کل تخلیه شد.

وی گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد افزایش یافته است.

ماسوری افزود:این مواد در پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان با اشاره به تخلیه نفت کوره (مازوت) از ۲ هزار و ۹۵۲ واگن به ۵ هزار و ۲ واگن افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹ درصد افزایش یافته است.

ماسوری گفت: برای نخستین بار محموله نفت کوره ترانزیت در خطوط محوطه بندر شهید رجایی تخلیه و مستقیم به مخازن ذخیره مواد نفتی انتقال یافت.

وی گفت: در گذشته واگن‌های مواد نفتی در خطوط پایانه نفتی ایستگاه مانوری تخلیه و کامیون به مخازن داخل بندرشهید رجایی انتقال می‌شد که با ایجاد خط و بهبود این فرآیند شاهد افزایش تخلیه موادنفتی ترانزیت از تعداد ۳۰ واگن به ۸۰ واگن در روز می‌رسد.
انتهای پیام/ز

تخلیه محموله‌ها و مواد معدنی با خطوط ریلی

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=76427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰