تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

فال روزانه چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷

  • کد خبر : 7723
  • 30 آبان 1397 - 10:40
فال روزانه چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷

به گزارش جمهوریت؛برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهار شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۷ فال روزانه ماه تولد خود را بخوانید. چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۳۰ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید، همچنین […]

به گزارش جمهوریت؛برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهار شنبه ۳۰ آبان ماه ۹۷ فال روزانه ماه تولد خود را بخوانید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳۰ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی خلاق و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید، همچنین بسیار باهوش، قابل اعتماد، سخاوتمند و با وقار نیز هستید. این مجموعه ی بی نظیر از ویژگی های مثبت، در هر جمعی که قرار بگیرید شما را به شخصی محبوب و دوست داشتنی تبدیل می کنند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود،اما نمی توان گفت که با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و باید خودتان را برای مشکلاتی از قبیل سرماخوردگی، سردرد و دندان درد آماده کنید. رفتن به یک مسافرت مذهبی یا معنوی می تواند تا حدود زیادی به آرامش خاطر شما و سلامت روانیتان کمک کند. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما امنیت کاری و ثبات مالی را به همراه خواهد داشت با این حال اگر دلتان نمی خواهد پول هایتان را به راحتی از دست بدهید باید در خرج کردن آنها و سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید دقت بیشتری داشته باشید زیرا تصمیم گیری های عجولانه می توانند برایتان خیلی گران تر از چیزی که فکرش را می کنید تمام شوند. اگر در زمینه ی تجارت فعال هستید امسال قراردادهایی خواهید بست که به گسترش کسب و کار شما کمک قابل توجهی خواهند کرد. در زمینه ی حرفه ای خودخواهی و تلون مزاج می توانند باعث شوند بهای سنگینی را پرداخت کنید پس از این صفات دوری کنید. امسال بهترین زمان ممکن برای عاشق شدن است و احتمال ازدواج کردن شما بسیار زیاد است. دی، اردیبهشت، تیر و شهریور بهترین ماه های سال هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انرژی فوق العاده ای دارید ولی این انرژی به صورت پراکنده و غیر متمرکز وجود دارد و قابلیت استفاده از این انرژی را ندارید. امروز این انرژی به صورت یک پرتو متمرکز در زندگیتان پدیدار می شود و دلیلش می تواند تلاش و کوشش خود شما برای منظم تر شدن باشد. شما روحیه خستگی ناپذیر دارید و تا زمانی که از پا بیفتید کار و تلاش را رها نخواهید کرد. هیچ چیز نمی تواند شما را از تلاش برای هدفتان باز دارد. سعی کنید این ریتم منظمتان را حفظ کنید و با انرژی به دنبال کردن هدف هایتان ادامه دهید. دیگران بیشتر از روزهای دیگر به شما ابراز علاقه می کنند و این همه چیز را در موردتان تغییر خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

موقعیت سیارات و ستارگان خبرهای خوبی راجع به شما می دهند. کائنات به کمک شما آمده اند و درهای جدیدی را به روی شما گشوده اند که اخیرا بسته بوده اند. اطرافیانتان به شما اعتماد خاصی دارند و کارهایشان را با اطمینان کامل به شما می سپارند. این اعتماد می تواند برای شما مفید باشد و از آن منافع زیادی عایدتان شود. این اعتماد نتیجه تغییر دادن روش انجام دادن کارهایتان نیست بلکه نتیجه تغییر دیدگاهتان نسبت به مسائل مختلف می باشد. مردم به شما اعتماد دارند چون با اعتماد به نفس بالایی کارها را مدیریت می کنید. سعی کنید اعتمادی را که به سختی به دست آورده اید به آسانی از دست ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ممکن است احساس کنید که کسی از اخلاقیات شما سوء استفاده می کند و یا کسی در حال خیانت به شما می باشد. احساس می کنید که در حال انجام دادن کارهایی هستید که وظیفه شما نیست و دیگران وظایفشان را بر دوش شما می گذارند. امروز فرصتی است تا دیگران قدر شما و زحماتی که می کشید را بدانند و شکایت های شما را از این وضع بشنوند. یک چیز بسیار عجیب در مورد شما وجود دارد و آن این است که با وجود اینکه می خواهید عدالت در حقتان اجرا شود، وقتی که شرایط به نفعتان می شود و چیزهایی که می خواستید را به دست می آورید احساس ناراحتی می کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در اینکه شما استعداد زیادی در گرد هم جمع کردن افراد دارید هیچ شکی نیست، اما امروز برای شرکت در فعالیت های گروهی و یا ترتیب دادن چنین فعالیت هایی فرصتی فوق العاده خواهد بود. این فعالیت چه در زمینه ی کار و تحصیل، چه تحقیقات و چه انجام کارهای خیریه باشد شما خواهید توانست در تشکیل یک گروه خوب و قوی نقشی کلیدی ایفا کنید. عشق در نگاه اول از آن چیزهایی است که هرگز فکر نمی کرده اید اتفاق بیفتد، حداقل برای شما؛ اما امروز احتمال دارد با یک نگاه عاشق شوید. شاید بین شما و شخصی که ناگهان این طور شیفته اش شده اید رابطه ای عاشقانه آغاز شود، شاید هم نشود، در هر صورت این احساس حداقل امروزتان را زیبا خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما روز بسیار خوبی را در پیش دارید. بالاخره بعد از مدت ها در انجام هر کاری که قصدش را داشته باشید به سرعت برق و باد و به میزانی قابل توجه پیشرفت خواهید داشت. هر چیزی که سد راهتان شده بوده و باعث ایجاد تأخیر در رسیدن شما به خواسته هایتان می شده از میان برداشته شده است. پس از چند هفته تأخیر و کند بودن پیشرفت کارهایتان امروز همه چیز به روال عادی بازخواهد گشت و می توانید بار دیگر در زمینه ی حرفه ای توانایی های خود را ثابت کنید. امروز تماشای فیلم های سینمایی به ویژه فیلم های اکشن برایتان جذاب خواهد بود. با خوراکی مورد علاقه تان پای تلویزیون خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید چیزی که می خواسته اید و یا به آن نیاز داشته اید از دسترس شما خارج بوده است اما حالا اوضاع تغییر کرده و انگار زمین و آسمان به کمک شما آمده اند و کافی است دستتان را دراز کنید تا هر آنچه می خواهید در اختیارتان قرار بگیرد. محدودیت های مالی که دست و بالتان را بسته بودند از میان برداشته خواهند شد. امروز شما نیاز شدیدی به ماجراجویی در وجود خود احساس می کنید، شاید حتی فکر یک سفر چند روزه ی پاییزی به سرتان بزند. شاید نتوانید به جای خیلی دوری سفر کنید، اما حداقل حال و هوایتان عوض خواهد شد. اصلا اگر می توانید همین امروز بعدازظهر این سفر را آغاز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز آرامش بخشی خواهد بود. پرداختن به امور مالی امروز بسیار نتیجه بخش خواهد بود و به همین دلیل هم اگر صورت حساب عقب افتاده ای دارید و یا باید چیزی را تعمیر کرده و هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید این فرصت طلایی را برای رسیدگی به آن از دست ندهید. حتی می توانید از فرصتی که امروز دست داده است استفاده کرده و برنامه های جدی تری برای وضعیت زندگی خود داشته باشید. شما به دنبال کمی ماجراجویی هستید و دلتان می خواهد کاری جدید انجام دهید و یا حداقل کارهای قدیمیتان را با روش هایی جدید انجام دهید. اگر احتیاط کافی داشته باشید درس های جذابی در انتظارتان خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز ایده های فوق العاده ای برای بهتر کردن زندگی خودتان دارید، به ویژه وقتی پای مسائل خانوادگی در میان باشد. درست است که در چند ماه گذشته شما سختی هایی را پشت سر گذاشته اید اما حالا دیگر می توانید نفس راحتی بکشید زیرا سربالایی های راهتان به آخر رسیده اند و از اینجا به بعد همه چیز خیلی بهتر و راحت تر پیش خواهد رفت. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید فکر می کنید هیچ حد و مرزی برای توانایی هایتان وجود ندارد و می توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید اما هدف هایی که برای امروزتان مشخص کرده اید به نظر بعضی ها به طور مضحکی بلند پروازانه هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دارید به سختی تلاش می کنید تا به زندگیتان سر و سامانی بدهید و به کارهایتان نظم بیشتری ببخشید، خوشبختانه امروز نتیجه ی این تلاش خود را به وضوح در زندگی روزمره تان خواهید دید. چه پای عادت های غذاییتان در میان باشد، چه میزان فشاری که در برنامه ی روزانه تان به خود وارد می کنید، امروز نتیجه را خواهید دید. با وجود این که شما معمولا سعی می کنید احساسات خود را از کارهایتان جدا نگه دارید تا مانع موفقیتتان نشوند، امروز جلوگیری از یک درگیری احساسی اجتناب ناپذیر خواهد بود و تمام منطق های دنیا هم نمی توانند آنچه در قلبتان می گذرد را سرکوب کنند پس به حس ششم خود اعتماد کرده و اجازه بدهید احساسات درونیتان برایتان تصمیم بگیرند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حال و هوایتان تغییر خواهد کرد و همه چیز برایتان رو به بهتر شدن خواهد رفت. پروژه هایی که در دست انجام دارید چه شخصی و چه حرفه ای، خیلی خوب دارند پیش می روند و همین باعث شده احساس خیلی خوبی داشته باشید و تصمیم بگیرید برنامه ریزی های جدید برای زندگی خود بکنید. اگر به همین روند ادامه بدهید به زودی موفقیت های بزرگی را به دست خواهید آورد. شاید یکی از اشتباهات و شکست های گذشته تان جلوی موفق بودنتان در زمان حال را گرفته باشد، اما آینده در دستان شماست و با درس گرفتن از اشتباهات خود و دقت به آنچه در زمان حال انجام می دهید می توانید در آینده بسیار موفق باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید دیگران به خاطر اینکه زیاد خودتان را از لحاظ عاطفی درگیر مسائلی که در اطرافتان در جریان هستند نمی کنید مورد سرزنش قرار دهند، اما امروز اوضاع دارد تغییر می کند و به طوری کاملا ناگهانی تماس بیشتری با احساسات خود پیدا کرده اید و بر خلاف انتظارتان احساس خیلی خوبی هم دارید. امروز در هر جمعی که شرکت کنید مثبت اندیشی و هیجان بر جو آن جمع آن غالب خواهد بود. شما و اطرافیانتان تنها آینده ای مثبت را در برابر خود می بینید و فکر می کنید که با کمترین موانع ممکن روبرو خواهید بود و به پیروزی دست خواهید یافت. البته که خوب است مثبت اندیش باشید، اما ساده لوح هم نباشید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما آماده ی پذیرفتن تعهدات جدید در روابط عاطفیتان هستید! اگر عشقتان را پیدا کرده اید شاید بتوانید به او پیشنهاد ازدواج بدهید، اگر هم هنوز تنها هستید به شما توصیه می شود سعی کنید با افرادی نشست و برخاست کنید که از لحاظ فکری با شما تفاهم دارند تا بتوانید در انتخاب شریک راهتان راحت تر عمل کنید. امروز شما احساس می کنید که سرنوشتتان در دست خودتان نیست و در دستان بیرحم سرنوشت گرفتار شده اید. انگار که تقدیرتان از قبل نوشته شده باشد و هیچ کنترلی روی اوضاع نداشته باشید. با این حال حتی یک لحظه هم نباید فکر کنید که تصمیمات و حرکاتتان بی فایده هستند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰